Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3166521
Toeval bestaat niet, maar heerlijk dat hij na gedane arbeid weer fijn terug op honk is. Ik hoop dat jullie heel lang van hem mogen genieten! :-*
Gebruikersavatar
Door kira
#3166644
Vandaag is Siets heerlijk aan het acclimatiseren, bij de voerronde voorbereiding weekmenu zat hij vooraan voor een kipkarkasje. Appel eet hij niet meer. Zwemmen fantastisch en hij luistert super. Heel apart een blonde hond die geen poep eet dat is echt wennen. Wil graag een foto plaatsen maar dat lukt me hier niet.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3166646
kira schreef: Vandaag is Siets heerlijk aan het acclimatiseren, bij de voerronde voorbereiding weekmenu zat hij vooraan voor een kipkarkasje. Appel eet hij niet meer. Zwemmen fantastisch en hij luistert super. Heel apart een blonde hond die geen poep eet dat is echt wennen. Wil graag een foto plaatsen maar dat lukt me hier niet.
Gelukkig staat jullie lieverd al op facebook  :biggrin2:

Afbeelding

Afbeelding
Door Hydra
#3166708
Ahw, wat fijn dat hij op deze manier weer bij jullie is gekomen!
Als geleidehondgebruikster weet ik als geen ander hoe fijn het is als je hond op een prettige manier mag genieten van zijn welverdiende pensioen. :)
Door kaszi
#3166709
Oh, toeval bestaat niet, het heeft echt zo moeten zijn!!!
Wat fijn voor hem en voor jullie.
Door Summerditches
#3166714
Wat een kippenvel verhaal zeg..alsof het zo moest zijn.....heel veel en lang geluk samen..ik ken de voorgeschiedenis niet..is hij hulphond geweest?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door