Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kira
#3166384
Zeven jaar geleden vermelden we hier dat we met veel verdriet onze Sietse hadden ingeleverd omdat hij in opleiding ging. Afgelopen woensdag morgen dacht ik aan hem en zond ik een mail naar de school. Net op tijd, hij ging vrijdag met pensioen en zou herplaatst worden, ze waren ons vergeten te bellen. Vanmorgen hebben we hem opgehaald, onze allerliefste golden Sietse ligt nu heerlijk aan mijn voeten. Hij oogt nog topfit kwispelt net zo als vroeger en zijn bal trok hij direct uit de speelgoedhoek naar boven. Wij zijn blij.
Door Suzanne
#3166385
fijn!!

Voor jullie en hem.. haar?
*edit: ik zie het.. "hem"! ;-)

Suzanne
Laatst gewijzigd door Suzanne op za 31 okt 2015, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#3166388
kira schreef: Zeven jaar geleden vermelden we hier dat we met veel verdriet onze Sietse hadden ingeleverd omdat hij in opleiding ging. Afgelopen woensdag morgen dacht ik aan hem en zond ik een mail naar de school. Net op tijd, hij ging vrijdag met pensioen en zou herplaatst worden, ze waren ons vergeten te bellen. Vanmorgen hebben we hem opgehaald, onze allerliefste golden Sietse ligt nu heerlijk aan mijn voeten. Hij oogt nog topfit kwispelt net zo als vroeger en zijn bal trok hij direct uit de speelgoedhoek naar boven. Wij zijn blij.
Wat heerlijk voor jullie, terug op honk!
Gebruikersavatar
Door Irta
#3166410
Wat fijn! En bijzonder ook, alsof je het onbewust aanvoelt ofzo. Het moest vast zo zijn :) Heel veel plezier gewenst!
Gebruikersavatar
Door Dian
#3166426
Heel veel gelukkige jaren samen nog gewenst :smitten: En Foppe, fijn hè een gele kameraad erbij en eindelijk is wat anders dan een beer :-* :-* :-* :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3166429
Heerlijk dat hij weer terug bij jullie is! Toeval bestaat niet, het heeft zo moeten zijn. Nog heel veel fijne jaren met hem gewenst!
Door coby.p
#3166441
ook hier nogmaals gefeli, wat fijn dat hij bij jullie lekker met pensioen mag zijn, veel plezier met deze knapperd
Gebruikersavatar
Door doranto
#3166446
Wat geweldig dat hij weer terug is! Dit is geen toeval dat je juist op het goede moment aan hem dacht. Jullie hebben een band!
Dat jullie nog maar heel lang van elkaar mogen genieten!  :-*
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3166499
Wat fijn voor Sietse en voor jullie. Anders had hij weer naar een andere plek gegaan. Precies op tijd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door