Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door petrap
#3165929
Onze Macedonische opvanger is niet bepaald een vlotte leerling op het gebied van huis-, tuin- en keukencommando's zoals "zit" en "af".
"Donie is best een domme hond" vertel ik aan mijn nichtje van 9. Ze laat deze informatie even bezinken en werpt dan tegen:
"Maar je kunt hem toch slim MAKEN?"

Zo kun je het ook bekijken  :biggrin2:. Kan wel merken dat dat kind 2 ouders in het onderwijs heeft  :) .

Afbeelding
Laatst gewijzigd door petrap op do 29 okt 2015, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Diego
#3165941
Mooi gezegd van haar! Prachtige hond trouwens...(Zelf hebben we 5 buitenlandse honden en vang ik ook af en toe op) Domme honden bestaan niet zeg ik altijd, ik heb daar wat moeite mee als mensen dat zeggen, dus mooi van je nichtje gezegd.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3165993
:biggrin2:

Toch heb ik hier wel een domme hond hoor ( heeft ook zijn charmes), en goed we hebben hem idd minder dom kunnnen maken  ;D
Een domme maar gemotiveerde hond is makkelijker iets aan te leren  dan een slimme ongemotiveerde hond  :biggrin2:
Door TomsBorders
#3166019
slimme honden zijn ook niet alles hoor
en niet luisteren kan ook heel slim zijn, ligt aan zijn doel natuurlijk :D
misschien als je in het macedonisch de commando's geeft? ^^
Door - pien -
#3166042
Kaio schreef: :biggrin2:

Toch heb ik hier wel een domme hond hoor ( heeft ook zijn charmes), en goed we hebben hem idd minder dom kunnnen maken  ;D
Een domme maar gemotiveerde hond is makkelijker iets aan te leren  dan een slimme ongemotiveerde hond  :biggrin2:
:coolsmiley:
Zo is het maar net...
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3166059
Slim nichtje!  :D

En ik heb er hier eentje die zo slim is dat hij dom kan doen...., da's ook soms wel lastig. :-X
Gebruikersavatar
Door pluk
#3166074
Pauline schreef:En ik heb er hier eentje die zo slim is dat hij dom kan doen...., da's ook soms wel lastig. :-X
Herkenbaar ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door