Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kira
#3165290
Zondag van de sokken gereden door een mountainbiker, lees nu dus in de krant dat de drukste wandelroute in Dronten inderdaad nu mountainbike route is en er staat dat is fijn voor de mountainbikers want dan hoeven ze geen rekening te houden met wandelaars. Geen idee waar sb het vandaan haalt maar op een mooie zondag loop ik daar met max een beer omdat dan complete families daar picknicks houden, voetballen wandelen etc. Op regenachtige dagen loop ik met alle beren en is het reuze gezellig want dan lopen daar nog tig andere honden mensen. Zelfs op mijn ochtend door de weeks wandeling om zeven uur in de morgen kom ik naast de vaste hondenmensen en de vaste hardlopers nog nette mensen tegen voorzien van verrekijkers en andere dure spullen die zij hobbyimatig nodig hebben. Maar sb schrijft dus doodleuk de mountainbikers hebben daar geen last van andere wandelaars en hoeven er geen rekening mee te houden. Nu zou je denken loop dan elders, maar dan heb he ruzie met de opzichter, want ook al lopen beren op het pad, het wild ruikt hen wel en dus wil men graag dat je met je hond langs de vaart loopt. Ik vrees dat onze heerlijke wandelingen voorbij zijn. Overigens waren er wel mountainbikers maar dat waren vaste mensen die dag zeggen en bellen, afgelopen weekend met route kreeg ik opeens allerlei verwensingen over kut honden (die Nb al aan lijn naast mij liepen) kut wijf en kut weet ik wat, let wel het pad aan de vaart is zeker zes meter breed. Ons andere bos is door de nieuwe vorig jaar geopende mountainbike route al niet meer leuk om te lopen want geheel aan gort gereden en de andere helft van dat bos is dicht want wordt slib depot. Zo deze frustratie is er even uit.

Vanmiddag nog snel met de honden wezen zwemmen, het was heerlijk weer hier.
#3165297
Woehoe, frustratie en teleurstelling alweer vergeten van gister. Vanmorgen te horen gekregen dat onze directeur een aangeboden uitje door een bedrijf akkoord vind, en niet zo maar wat; we worden per taxi opgehaald om naar Amsterdam te gaan, krijgen een 4-gangen diner en mogen vervolgens de opname van RTL late night bijwonen!
Aangezien we midden in de nacht terug zijn mag ik de eerste 2 uurtjes vrij nemen die dag erna, hoef ik er niet om 5 uur uit ik doe het heel slecht op 2/3 uur slaap als ik er zo vroeg uit moet....
Maar vind het zo gaaf!
Door eelke
#3165342
kira schreef: Zondag van de sokken gereden door een mountainbiker, lees nu dus in de krant dat de drukste wandelroute in Dronten inderdaad nu mountainbike route is en er staat dat is fijn voor de mountainbikers want dan hoeven ze geen rekening te houden met wandelaars. Geen idee waar sb het vandaan haalt maar op een mooie zondag loop ik daar met max een beer omdat dan complete families daar picknicks houden, voetballen wandelen etc. Op regenachtige dagen loop ik met alle beren en is het reuze gezellig want dan lopen daar nog tig andere honden mensen. Zelfs op mijn ochtend door de weeks wandeling om zeven uur in de morgen kom ik naast de vaste hondenmensen en de vaste hardlopers nog nette mensen tegen voorzien van verrekijkers en andere dure spullen die zij hobbyimatig nodig hebben. Maar sb schrijft dus doodleuk de mountainbikers hebben daar geen last van andere wandelaars en hoeven er geen rekening mee te houden. Nu zou je denken loop dan elders, maar dan heb he ruzie met de opzichter, want ook al lopen beren op het pad, het wild ruikt hen wel en dus wil men graag dat je met je hond langs de vaart loopt. Ik vrees dat onze heerlijke wandelingen voorbij zijn. Overigens waren er wel mountainbikers maar dat waren vaste mensen die dag zeggen en bellen, afgelopen weekend met route kreeg ik opeens allerlei verwensingen over kut honden (die Nb al aan lijn naast mij liepen) kut wijf en kut weet ik wat, let wel het pad aan de vaart is zeker zes meter breed. Ons andere bos is door de nieuwe vorig jaar geopende mountainbike route al niet meer leuk om te lopen want geheel aan gort gereden en de andere helft van dat bos is dicht want wordt slib depot. Zo deze frustratie is er even uit.

Vanmiddag nog snel met de honden wezen zwemmen, het was heerlijk weer hier.
Nou dat was inderdaad de helft van de frustratie van mij vanmiddag. Zou wel eens een reclame campagne willen starten om alle MTB'ers koeienbelletjes te laten dragen, dan hoor je ze tenminste aankomen. Dat zou al heel wat frustraties schelen denk ik!

Constance, dat klinkt leuk! Zeg je wel ff wanneer en wat je aan had?  :biggrin2:

Zo als alles volgens plan verloopt gaan we donderdag onze nieuwe bank halen.  8)
#3165361
Hier hebben ze een paar jaar geleden ook al mijn fijne wandelroutes omgetoverd tot mountainbike routes. Werd ik ook heel blij van. En dan zijn er nog enkele echte wandelroutes in de buurt waar je echt alleen mag wandelen en wat kom je daar dan tegen? Juist inderdaad mountainbikers.
Ot braaf naar Franse les geweest. Volgende week herfstvakantie .
#3165365
Vanmorgen gewandeld met Charlie, was echt heerlijk weer, verder wat huishoudelijke dingen. 'S middags naar revalidatie met een lekkere taart voor al mijn behandelaars als bedankje, die werd hartelijk ontvangen. :biggrin2: Nog 3 middagen!
#3165637
eelke schreef:
Constance, dat klinkt leuk! Zeg je wel ff wanneer en wat je aan had? 
De datum is 12 november; enne, tja, kleding.... Had bedacht dat mijn standaard kloffie van een trui, spijkerbroek en m'n Nike air max niet kunnen Afbeelding
Moet ik toch echt serieus op zoek naar leuke laarzen voor onder een rokkie....
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3165762
Laat je de boodschapjes uit, daar helpen ze niet bij maar wel met uitpakken.
Kaio had de bloemkool te pakken en nam er ook gelijk een hapje van  ::) er gaat niks boven je eigen groentemix samenstellen  :biggrin2:

Zometeen maar weer eens behang verwijderen
Door BusKay
#3165799
Kaio schreef: Laat je de boodschapjes uit, daar helpen ze niet bij maar wel met uitpakken.
Kaio had de bloemkool te pakken en nam er ook gelijk een hapje van  ::) er gaat niks boven je eigen groentemix samenstellen  :biggrin2:

Zometeen maar weer eens behang verwijderen
Daar zal die toch ook wel mee helpen. Hij likt volgens mij zo een paar banen van de muur...
#3165846
Heerlijk anderhalf uur in het bos en over de hei gestruind, en mijn bolle hield het gewoon vol! Lekker! Thuis gestofzogen en gedweild, kennisje op de koffie gehad, boodschappies gedaan en ergens op de dag oorpijn gekregen.... Dat is lang geleden maar wat is dat naatje zeg! Slikken doet zeer, gapen en laat staan kauwen.... En ik heb honger.....
Bolle ook, die miept al bijna een uur dat hij wil eten
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door