Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3165499
Ik heb zelf lang niet gesapt, maar ben vandaag weer begonnen. Vanwege budgetproblemen ben ik aan het budgetsappen. Een nieuwe uitdaging. De sapjes van de juicemaster vind ik over het algemeen wat prijzig.
Vandaag een smoothie gemaakt van appels (van mama's boom) wortels, groene selder (eigen tuin), krulpeterselie (eigen tuin), grapefruit, veldsla, banaan en melkkefir. Hij was heerlijk! Alles gesapt behalve de banaan en kefir.
Door Lil
#3165516
Ja, kosten is soms nog al een ding, omdat groente en fruit nogal wat kost cq je behoorlijk wat hoeveelheden nodig hebt.
Ik heb het een hele tijd dagelijks als ontbijt gedaan en doe het nu op vrije dagen als ontbijt.
#3165545
Ik doe sinds 2 weken mijn ontbijt ermee, maar ik gooi het niet in een juicer maar in de blender, gaat ook prima kijk vooral wat er in de aanbieding is en gooi dat dan in de mix.
Vanochtend was het snijbiet, restje spinazie, avocado, sinaasappel en melkkefir!
Door frodo quin
#3165600
Ik drink de meeste dagen een smoothie van fruit en groene bladgroenten, dus met hele stukken fruit. Ik heb eigenlijk ook altijd begrepen dat sap ongezond is omdat het je bloedsuikerspiegel de lucht in jaagt doordat de vezels er uit zijn en je het ook veel sneller drinkt dan dat je een stuk fruit/groenten eet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door