Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3164144
Met dank voor uw collectieve medeleven. >:(

:biggrin2:

Alles is weer schoon, geloof ik. Even met de stoomreiniger over het koeienvel geweest, dan lijkt het net of dat ook weer muizenlijkvochtvrij is. Een zelfgebrouwen mix van wc-spuitbus, l'Occitane lavendelspray en Yves Rocher door de lucht, en we kunnen weer de woonkamer in zonder over onze nek te gaan.  :biggrin2:

Het was wel een goede aanleiding om de robot even goed schoon te maken (duh). Alle mogelijke onderdelen onder de kraan, vochtige doeken met veel allesreiniger, borsteltje weer als nieuw. Gelukkig ben ik een echte bp'er en bezit ik dus ook een waterblazer, dus alles was zo weer droog. :D
#3164184
Dan valt mijn robot die de drinkbak van de honden om heeft gestoten en vervolgens alles netjes zelf heeft 'opgeruimd' nog best mee  :biggrin2:. Alleen zei hij nog heel zielig 1x 'Bliep' en toen niets meer... Inmiddels vernomen dat hij zo goed als gereanimeerd is. Ik kijk naar hem uit, hij wordt gemist!  ::)
#3164200
Sarah5 schreef: ;D ;D ;D

Ik hou nog steeds van mijn stofzuigrobot.

Maar euh beetje laat aangezien je alles al hebt schoongemaakt, maar de borstels kan je eenvoudig nieuw bestellen en de oude wegmikken  8)
Het borsteltje was heel goed schoon te maken, moet ik zeggen. Voor wachten op een nieuwe had ik geen tijd, robbie moest weer zo snel mogelijk aan de slag. :D Maar dank je voor de tip, voor als ik ooit een flats diarree over het hoofd zie en robbie dan op pad stuur. ;D
#3164227
Anne in Duitsland schreef: Het borsteltje was heel goed schoon te maken, moet ik zeggen. Voor wachten op een nieuwe had ik geen tijd, robbie moest weer zo snel mogelijk aan de slag. :D Maar dank je voor de tip, voor als ik ooit een flats diarree over het hoofd zie en robbie dan op pad stuur. ;D
Heb je wel eerst onder de bank gekeken, voor er dit keer een kikker onder ligt?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door