Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Welk merk zou jij kiezen en graag ook waarom

Ford Transit Connect
12
28%
Renault Kangoo
6
14%
Peugeot Partner
7
16%
Citroen Berlingo
14
33%
Opel Combo
4
9%
Door Lizzy
#3163747
Stel jij moest een bestelauto kopen en je kon uit bovenstaande merken kiezen, welke zou je kiezen en waarom? Allemaal van bouwjaar rond 2010.

Alle merken die er niet bij staan, komen  niet in aanmerking. Hetzij omdat ze te duur zijn (ik wil wel een Mercedes Citan :biggrin2:) of omdat ik er niet in kan zitten vanwege de verkeerde stoelen (VW Caddy).

En Sonja, jij mag niet mee doen want ik weet jouw antwoord al, hahahaha ;D ;D
Door eelke
#3163752
Ik heb nu de Berlingo gestemd omdat ik die nu heb.

Maar de Partner is nagenoeg dezelfde toch?

Heb alleen geen ervaring met de nieuwe modellen dus misschien is mijn mening geheel overbodig  ::) maar ik ben nog steeds hartstikke blij met mn gouden koets.
Door Lil
#3163757
Van Renault en Peugeot hoor ik van meerdere mensen klachten, hoewel het mij hele fijne auto's lijken.

Vroeger tijdens mijn bijbaantje reed ik een ford transit connect en dat vond ik een hele fijne auto. Was in die 3 jaar tijd nooit iets mee aan de hand en er werd behoorlijk veel mee gereden; het was immers een bedrijfsbusje dus continu onderweg.
Door Cindy de Wolf
#3163768
Wij hebben nu, zoals je weet ;D, een peugeot Partner en ik ben er nog steeds blij mee. Ik heb nu een goede 3 ton op de teller staan en buiten regulier onderhoud en eenmalig een versnellingsbak met 240.000 toen op de teller eigenlijk nooit wat mee aan de hand. Wat ik wel een groot min punt vind is dat de bestelwagen in zijn algemeenheid zelden een dubbele schuifdeur heeft en dat is hoe wij wonen echt wel wenselijk. Onze volgende wagen wordt dan ook 1 met dubbele schuifdeur en zover ik weet loopt Ford daarin voorop.