Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3163430
-Saskia- schreef: :biggrin2: Ik zit nog in ontkenningsfase.
Ik begrijp het... maar dat is het... een fase... ook daar groei je uiteindelijk overheen  :biggrin2:

Overigens vind ik onze kunstleren witte boxspring met dito hoofdbord op seniorenhoogte nu erg mooi, maar dat zijn zaken waar je in moet groeien  8)
#3163439
-Saskia- schreef:
Bijkomende ellende is dat ik eigenlijk alle bedden oerlelijk vind. Gaat nergens over, I know - maar toch.  :-X

Maar het bed zelf, de ombouw kan je toch naar eigen smaak kiezen? Dat is wat je ziet...bodem en matras maakt toch niet uit hoe het er uit ziet, als het maar goed ligt...toch?

Het matras wat je nu hebt, sliep je daar goed op toen het nog in goede conditie was? Dan zou ik kijken of zo'n zelfde matras nog te koop is, of iig van hetzelfde merk.

Edit oh lees nu dat je alle bedden lelijk vind... nou dan gewoon geen ombouw om je bed nemen 8)
#3163447
-Saskia- schreef: Dank allemaal! Het wordt nog wel een heel project, geloof ik. En ik heb al zo veel geduld voor dit soort zoek-acties.  :-[
Ik denk dat de eerste stop in m'n vakantie maar eens de healthfoam-dude wordt. (Zullen we kwantumkorting bedingen, Lizzy?)
Bijkomende ellende is dat ik eigenlijk alle bedden oerlelijk vind. Gaat nergens over, I know - maar toch.  :-X

:biggrin2: Jij extra bedankt, he?
Goed plan Saskia! Kun jij goed onderhandelen?
#3163451
Lizzy schreef: Goed plan Saskia! Kun jij goed onderhandelen?
:biggrin2: Ik heb voor een vriendin ooit een bankstel voor de helft van de prijs losgekregen. Het is niet m'n hobby, maar als uitdaging wil ik er wel voor gaan. #hysterischebedvoorweinigmissie

Wat kost een gemiddeld bed bij de health-dude?
#3163457
K&D schreef: Das geen ombouw, dat is een hondenbed voor mensen.
Serieus, hip toch?!
Pluto schreef: Maar als extra tip, een stukje ochtendgymnastiek voor het verlaten van het bed doet wonderen!  ::) 8)
M'n ogen, inclusief wallen openen, is ochtendgymnastiek op zich. Daarbij moet je eens zien wat voor gymnastische toeren ik uithaal om van horizontale in verticale status te komen.  :biggrin2: :-X
Door Martine-Tom
#3163563
Hier dezelfde ellende, artrose rug en nek en nog wat meer ongemak, idd eerste pre is een hoger bed en daarna is bij mij de keus op een boxspring gevallen, pocketvering 500 p/m2 (oid), met hoofdbord om mezelf aan op te hijsen smorgens??
Ik vind een boxspring esthetisch best te knagen moet ik zeggen....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door