Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3163273
's Ochtends staat bij ons de tv aan zonder dat we echt kijken, maar het is wel lekker om ontbijtje bij de tv te doen. .
Vanmorgen was Fred teeven te gast bij wakker Nederland en ik hoorde hem, vlak voor ik wegging nog wat zeggen. .
Het ging over ttip, dat arjen lubach de naam 'chloorkip' had geïntroduceerd, waar hij het dus niet mee eens was..
Ik citeer: 'laten we het dan maar chloorkip noemen, feit is dat we ons af moeten vragen of dat slecht is, er is namelijk bewezen dat deze kip minder salmonella bevat dan de reguliere kip'

Ik zou zeggen, eet smakelijk, ik eet liever besmette, goed verhitte kip....
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3163376
Je kan veel zeggen over de introductie van de term chloorkip maar Arjen heeft ttip wel in de belangstelling gekregen.

Tja, wanneer je ergens vergif op gooit zal je inderdaad minder bacteriën vinden maar dat maakt het nog niet gezonder  ::) Ik kies dan inderdaad ook liever voor gewoon goed verhitte kip!
Door petralita
#3163436
Las laatst nog ergens dat we over 10jaar zelf ons eten kunnen scannen op bacteriën...
Als dat doorgaat dan wordt inderdaad overal chemische troep op en in of een berg afval... :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door