Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
#3163236
Daar ben ik weer eens  8)

Op de website van St. Dogsadoptions is een verhaaltje gezet wat ik geschreven heb, net onder de namenlijst met Happy Endings. De foto's en het filmpje heeft iemand van de stichting erbij gezet. Zie:

http://dogsadoptionsnederland.nl/index.php?p=page&id=47

Allemachtig, wat hebben wij 2 grote prijzen in de loterij gewonnen met hen !!  :wiggle: :wiggle:  Ze zijn zo leuk, lief, knuffelbaar, vriendelijk enzovoort.

Mayla heeft als bijnaam Stoephoer gekregen en Yesco Tank. Zoals hij Mayla te grazen neemt bij het spelen, geweldig !

We zullen Jeppe en Pezzo nooit vergeten, maar deze hondjes laten het verdriet om hen naar de achtergrond verdwijnen. Ze zijn zo aanhankelijk, vooral Yesco. Als ik op de bank ga zitten, zit hij binnen 2 seconden op schoot. Als ik zit te eten op de bank mag hij er niet bij, maar zodra ik mijn bord op het tafeltje gezet heb, plof ! zit Yesco er weer. 
Mayla is iets meer op haar rust gesteld, die hoeft niet per se op schoot thuis. Buiten wil ze wel graag met iedereen kennismaken, vandaar haar bijnaam  ::)
Door zurca
#3163241
Wat een leuk stukje heb je geschreven over ze!
En wat een leuke hondjes zijn het :smitten: Dat koppie van Mayla op die eerste foto...hahaha... Queen Mayla :-*
En yesco ziet er echt uit als een rasechte kroelkip...

Wat heerlijk Nynke dat deze hondjes jullie harten gestolen hebben en zij jullie zo het verdriet wat kunnen verzachten :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door smulpaap
#3163252
Wat een leuk stukje heb je geschreven
En wat een heerlijk stel is het toch  :-* :-*
Wat moet dat een gevoel van voldoening geven om dagelijks te zien dat ze zoveel plezier hebben
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3163365
Grrr..... ik heb ze nog steeds niet live mogen ontmoeten... Het wordt ècht tijd voor een ritje Rotjeknor!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door