Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3163385
Ronald schreef: Grrr..... ik heb ze nog steeds niet live mogen ontmoeten... Het wordt ècht tijd voor een ritje Rotjeknor!
Oh nee, toch wel!  :o

Maar veel te kort, dat was het!!  :biggrin2:
Door wijkje
#3163408
Ik wens jullie nog heeeeeeel veeeel leuke, fijne jaren met dit duo toe..En ze zijn lief en leuk..geniet ervan. En Mayla en Yesco zijn ook gezegend met dat ze bij jullie warme mand hebben gevonden..
Door Martine-Tom
#3163493
Ze zijn zo leuk!!! Tom word helemaal wild van enthousiastme als ik hun namen noem :biggrin2:
Door Nynke
#3163595
fijn dat jullie ook wel (willen) zien hoe leuk ze zijn !!!!  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Rita; in december gaat Marjan foto's maken; grote kans dat er dan wel eentje bij zit die kan dienen als profielfoto !!!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3163598
Nynke schreef: fijn dat jullie ook wel (willen) zien hoe leuk ze zijn !!!!  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Niet te missen toch! Heerlijk stel! En zo fijn te lezen hoe fijn jullie het met het tweetal hebben!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3163712
Fijn Nyn dat je zulke leuke hondjes getroffen hebt (en hun jou  :biggrin2: ) die zullen ongetwijfelt veel leven in de brouwerij brengen.
Door nikèdog2000
#3163722
Nynke schreef: fijn dat jullie ook wel (willen) zien hoe leuk ze zijn !!!!  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Rita; in december gaat Marjan foto's maken; grote kans dat er dan wel eentje bij zit die kan dienen als profielfoto !!!
duurd veel te lang :( :( :( :(
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#3163725
Nynke schreef: fijn dat jullie ook wel (willen) zien hoe leuk ze zijn !!!!  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Rita; in december gaat Marjan foto's maken; grote kans dat er dan wel eentje bij zit die kan dienen als profielfoto !!!
Daar gaan we gewoon voor zorgen, ik kijk er naar uit om ze samen te ontmoeten,  Mayla heb ik al gezien bij het titeren,  nu  Yesco nog!
Door Nynke
#3163820
nikèdog2000 schreef: duurd veel te lang :( :( :( :(
:P ::)  gewoon afwachten !!!  ::) :P
Angelique schreef: Fijn Nyn dat je zulke leuke hondjes getroffen hebt (en hun jou  :biggrin2: ) die zullen ongetwijfelt veel leven in de brouwerij brengen.
  Dat kun je wel zeggen ja  :D :D :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door