Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
#3162702
Wat een toeval bij de lach van de dag:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door BusKay op za 17 okt 2015, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3162712
Dan ding wat hier draaide was een Foscam. Toen wij 'm kochten...jaar of 3 geleden denk ik, was die rond de €100,- nu wordt die her en der al aangeboden voor rond e €35,-. Diende prima het doel van hondjes kijken als wij niet thuis waren.
Door Tanna
#3162736
[quote="Ronald"]
Dat is over het algemeen als je de IP-camera aan laat sluiten op een cloud dienst. Als je een beetje nadenkt en wat kennis van zaken hebt, kan in principe niemand bij je camera, behalve jijzelf. En ja... Fabrieksinstellingen is natuurlijk ook fabriekswachtwoord. En dat is het eerste wat je wijzigt.

Ik heb er hier ook een paar. Zal eens kijken, want die zitten alweer een tijdje in de doos...
[/quote]

Dat vergeten de meeste mensen inderdaad, het wachtwoord.........
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3162739
Wij hebben een hele simpele. Kan hem zo snel niet meer vinden, maar was 50 euro ongeveer, een plug and play geval. Zit infrarood op en de beeldkwaliteit verbaasde mijn enorm in positieve zin.

Ik heb hem op de papegaaien gericht staan, dus over meekijkers maak ik me niet al te druk. Hij staat ook maar af en toe aan. Ik heb ook een app op mijn mobiel. Het kost wel aardig wat mb's als je hem open laat staan, maar ik doe net als Saskia, af en toe even kijken, en eens wat langer als ik op wifi zit.
Door eelke
#3162756
Bedankt voor de info!

Ja ik wil vooral graag weten hoe de honden zich gedragen als we er niet zijn. Ik heb nl het idee dat we vaak onnodig moeilijk aan het doen zijn om op tijd thuis te komen of oppas te regelen, terwijl het helemaal niet nodig is. Ik zou dus graag weten of ze rustig blijven liggen enzo.

En soms voor snachts, soms zijn ze aan het spoken dus ik ben wel benieuwd wat ze dan uitvreten. En voor als mijn neefje hier boven gaat slapen, als babyfoon.
Door DJ_Doerak_Tucker
#3162783
Wij hebben in de puppentijd gewoon de webcam van de laptop op laten nemen, die kan heel lang opnemen. Die beelden keken we dan terug. Werkte perfect en we wisten ook dat we ons geen zorgen hoefden te maken, daarna was iets van controle dus niet meer nodig. Misschien een idee? Laptop zet je dan ergens op een strategische plek neer, mochten ze uit beeld zijn kun je vaak nog wel horen of ze onrustig heen en weer lopen/blaffen o.i.d.

Het is voor de komst van je neefje misschien geen oplossing maar mogelijk wel voor het terug kijken van de activiteit van de honden.
Door eelke
#3176432
Zo, ik heb er inmiddels een :)

Zit nu vanaf beneden naar een slapende baby te kijken. Dat is toch wel leuk hoor. Moet alleen nog eea goed uitzoeken, want hij kan niet op mijn laptop, en ik kan hem niet als achtergrond draaien, dus ik moet het scherm open laten staan om te luisteren. Als babyfoon niet handig. En ik moet nog ff kijken hoe hij weggezet moet worden als ik de honden in de gaten wil houden, want dat lukt nog niet helemaal handig in ons keukentje, hij moet ook nog in de buurt van een stopcontact natuurlijk. ff nog mee aan de prul dus.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door