Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3161780
Me and my boys! schreef: Mike en ik rooien t saampjes wel...
Maar we missen Danny gewoon
T is gewoon wennen.. Komt vast goed..
Danny heeft iig al weer een baan
Super!  :thumbup:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3161789
Wat goed dat hij weer een baan heeft en dan de grote stap om samen te gaan wonen. Ik wens hem alle geluk en jij  succes met loslaten. Jullie zijn een pracht gezin. :-*
Door Summerditches
#3161858
Toch hartstikke leuk Ellen..is hij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dicht in de buurt van de goudvissen..die hebben het ook reuze naar hun zin... :-* :-* :-*

En misschien kan je af en toe met een lijntje mee liften  ;)..t komt vast goed..
Laatst gewijzigd door Summerditches op do 15 okt 2015, 07:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#3161862
Ahhh, is toch logisch dat je het even heel moeilijk vindt dat je kuiken op zichzelf gaat wonen :-*!

Dikke knuffel. Het went wel :-*
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3161879
Een nieuwe fase is altijd spannend, en in dit geval is het wel heel spannend! Ik vind het knap van hem dat hij er zo mee omgaat!
En er is toch niets mis mee dat je het er moeilijk mee hebt? Maar het komt vast goed!
Door Danny
#3161911
oei dat is effe moeilijk ja! Was dit al een beetje in de planning of kwam het zo onverwachts voor je?
Maare het doorzettings vermogen heeft hij in elk geval van zijn moeder! Stoer hoor, en al weer een nieuwe baan! Toppie!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3161934
ja kwam toch wel onverwachts... alhoewel...
hij is 20 werkt al 2 jr en wil uiteraard voor zichzelf wat...
wij zijn altijd bijzonder close.... echt soulmates...
Dat hij krap na 3 mnd gaat samen wonen ja dat vind ik lastig en vooral omdat ie zoveel aan zn hoofd heeft...
Maar ja.. t is niet anders en ik hoop echt dat t allemaal goed blijft gaan
Ik stuurde hem nog een app of ie goed in Haarlem was aangekomen en kreeg zo lieve app terug dat ik spontaan weer emo werd...
Maar goed, ben er van overtuigd dat ie er wel komt en het hem voor de wind gaat en tja maken ze samen een fout..daar leren ze dan weer van
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door