Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3159608
Lizzy schreef: Inmiddels lig ik met Diclofenac en grote hoeveelheden paracetamol zoveel mogelijk op bed omdat ik niet kan staan en niet kan lopen (en zitten doet zeer.. Liggen eigenlijk ook). Dus ik reageer niet zo snel vrees is, maar voor die meiden loops zijn moet ik wat verzonnen hebben, dat staat vast! Toetie trekt zo hard aan de lijn, ik kan haar echt niet lopend uitlaten....

Pallas, mag ik vragen, wat vind jij een goeie scootmobiel?

Heel veel sterkte en beterschap met je rug! Het is vreselijk dat je niets meer kan doen! :-*
#3159676
Lizzy schreef: Inmiddels lig ik met Diclofenac en grote hoeveelheden paracetamol zoveel mogelijk op bed omdat ik niet kan staan en niet kan lopen (en zitten doet zeer.. Liggen eigenlijk ook). Dus ik reageer niet zo snel vrees is, maar voor die meiden loops zijn moet ik wat verzonnen hebben, dat staat vast! Toetie trekt zo hard aan de lijn, ik kan haar echt niet lopend uitlaten....

Pallas, mag ik vragen, wat vind jij een goeie scootmobiel?
Ik heb een Luna Victory. Dat is het enige merk wat onze gemeente levert.
Ik heb de een na grootste geloof ik. De vering is voor mij te weinig. Elk hobbeltje voel je.
Zelf zou ik liever een zeer goed geveerde 4 wieler hebben.
Mijn vriendin heeft ee eentje. Ik zal eens kijken welk merk zij heeft. Ben nu veeel bij mijn moeder in het ziekenhuis, dus kan even duren.
Veel sterkte met de pijn. Ga je ook naar je osteopaat toe?
Laatst gewijzigd door pallas op wo 07 okt 2015, 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door