Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3159134
Lizzy , als je voor een scootmobiel kiest, neem dan de grootste met het meeste comfort ( dikke luchtbanden enz)
Scoots lijken heel comfortabel.....tot je erin zit met een zeer lijf :-X

Ik was ook heel erg tevreden met mijn driewieler ligfiets, geen of weinig pijn, goede vering en heerlijk stabiel. Honden vonden het ook super fijn. Fijner dan naast de gewone fiets of de scoot.
#3159191
Krijg bij deze tekst op de website: "Vanaf heden is het ook mogelijk om een mill te huren bij HF Mills. Dit is ideaal als revalidatie van uw hond na een ongeval of blessure" toch het idee dat het bedrijf die dingen gewoon tijdelijk verhuurd? Of lees is dat nou verkeerd? Kennelijk lees ik het verkeerd want ik krijg deze reactie terug:

"Goedemorgen,

Bedankt voor u interesse,ik zal u kort uitleggen wat de gedachte is.

De gedachte van verhuur is voor klanten die twijfelen of de hond het nog leuk vind na bijv 2 weken,als men dan een mill heeft aangeschaft en weer moet verkopen,kost dat een serieus bedrag.

Als men nu eerst een mill huurt,voor €50,00 per week,en na 2 weken zien dat de hond het steeds leuker gaat vinden.

Koopt men de mill aan,en vervallen de huurkosten volledig.

Zo zit er geen risico aan voor de klant

Echter is deze samenstelling minder geschikt voor klanten die alleen de mill willen huren voor een aantal weken.

Maar wij hebben dit bedacht om evt twijfel bij mensen te kunnen weghalen,en niet de kant op te gaan van een “verhuur bedrijf” ".
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 05 okt 2015, 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
#3159544
Lizzy schreef: Krijg bij deze tekst op de website: "Vanaf heden is het ook mogelijk om een mill te huren bij HF Mills. Dit is ideaal als revalidatie van uw hond na een ongeval of blessure" toch het idee dat het bedrijf die dingen gewoon tijdelijk verhuurd? Of lees is dat nou verkeerd? Kennelijk lees ik het verkeerd want ik krijg deze reactie terug:

"Goedemorgen,

Bedankt voor u interesse,ik zal u kort uitleggen wat de gedachte is.

De gedachte van verhuur is voor klanten die twijfelen of de hond het nog leuk vind na bijv 2 weken,als men dan een mill heeft aangeschaft en weer moet verkopen,kost dat een serieus bedrag.

Als men nu eerst een mill huurt,voor €50,00 per week,en na 2 weken zien dat de hond het steeds leuker gaat vinden.

Koopt men de mill aan,en vervallen de huurkosten volledig.

Zo zit er geen risico aan voor de klant

Echter is deze samenstelling minder geschikt voor klanten die alleen de mill willen huren voor een aantal weken.

Maar wij hebben dit bedacht om evt twijfel bij mensen te kunnen weghalen,en niet de kant op te gaan van een “verhuur bedrijf” ".
Euhm heel eerlijk; HF is mega aan de prijs en voor grotere honden minder geschikt zoals hij ze maakt. Maar zelfs mensen met Engelse Staffordjes zijn niet zo tevreden over zijn mills.

AB mills zijn echt steviger en ik dacht dat Albert er ook een had voor grotere honden, in elk geval hebben Brutus & Lola wel op een van zijn mills gestaan. Hij is lid van onze hondenclub vandaar dat wij het privilege hebben om wel eens op zondag gebruik te maken van zijn mills Afbeelding

Bedenk me opeens; ik kan hem eppen als je wil? Vragen of het een optie is voor een Dalmaat, kosten ed?
#3159555
Inmiddels lig ik met Diclofenac en grote hoeveelheden paracetamol zoveel mogelijk op bed omdat ik niet kan staan en niet kan lopen (en zitten doet zeer.. Liggen eigenlijk ook). Dus ik reageer niet zo snel vrees is, maar voor die meiden loops zijn moet ik wat verzonnen hebben, dat staat vast! Toetie trekt zo hard aan de lijn, ik kan haar echt niet lopend uitlaten....

Pallas, mag ik vragen, wat vind jij een goeie scootmobiel?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door