Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door prisje
#3158173
Heel veel beterschap voor Tom. Athena is vandaag ook gebeten dus ik weet hoe erg je er van schrikken kunt.
Door Roef & Hidde
#3158174
jeetje heftig! beterschap voor Tom!
Roef is in augustus te grazen genomen door een bullterrier en had ook een diep gat in zijn nek.
ook AB er in en later heb ik de wond behandeld met honing en je zag het echt snel opknappen.
nu ruim 6 weken later laten de laatste korstjes los.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3158179
Och erme Tom, gat in je kop en deuk in je ego en waarschijnlijk morgen nog spierpijn ook. Zachte knuffel voor Tom en hulde voor die dame die de Fb-dame benaderd heeft.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3158198
Martine-Tom schreef: de vrouw die ons naar decda reed heeft ter plekke de eigenaresse van de fb gebeld met de mededeling " dit zijn de kosten, ik schiet ze voor, kom er zo gelijk om" :biggrin2: heel fijn! Was daar zelf niet mee bezig moet ik bekennen.
De eigenaresse sputterde wel tegen, maar mijn chauffeuse maakte daar korte metten mee, dr batterij was ineens spontaan leeg ;D
Bij thuiskomst langs de eigenaresse gelopen die nog steeds not amused was maar wel braaf betaald heeft.
Fijn dat het qua kosten gelijk zo opgelost is!
Beterschap voor Tom!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3158200
Oh getverderrie. Het is altijd zo schrikken en zo sneu als ze gewond raken. Echt super dat de mevrouw van de pup zo adequaat gehandeld heeft! Dat scheelt jou uiteindelijk gedoe en zorgen en dan kan jij je op Tom richten. Voorzichtige knuf voor de kleine stoere man!
Door Tanna
#3158234
Ach, die arme Tom! Wat een rotbulletje, ik ben benieuwd of ik dat hondje ken. Als ik wat kan doen moet je het maar laten weten.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3158271
Pfffff heftig hoor! Heel veel beterschap voor jouw schat! En idd hulde voor diegene die jou zo goed heeft geholpen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door