Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3157598
Pfhoe dat is niet niks zeg...
Sterkte hiermee...ik hoop dat je nieuwe huisje snel een thuis is voor je!!
Gebruikersavatar
Door kiara
#3157600
op mp kan je ook nog wel is gratis afhalen,ik kijk ook wel is postcode intikken en aantal km ,best soms handig,succes ;)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3157610
Riek schreef: Uhhmm gefeliciteerd geloof ik.
Maar ik ben bang dat ik het één en ander gemist heb  :-[
+1

Allebei sterkte met deze wending in jullie leven..........

Gefeliciteerd in elk geval met je nieuwe woning!
Laatst gewijzigd door Dian op di 29 sep 2015, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Riek
#3157728
Ik wens jullie allebei heel veel sterkte en succes en vooral geluk in jullie leven.
Heel jammer dat het niet werkte voor jullie.
Veel plezier met/in je nieuwe huis.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3157736
Ik sluit me geheel aan bij Riek! Echt jammer dat het tussen jullie niet heeft gewerkt ik wens jullie beiden alle geluk toe  :-* En Michiel fijn dat je zo'n leuke woning hebt gevonden heel veel plezier/geluk in je nieuwe huis!
Door Bart123
#3158478
link=topic=130203.msg3157621#msg3157621 date=1443527387 schreef:
Of misschien vind je hier iets tussen: Gratis af te halen. Gebruik het zelf namelijk ook.
Laatst gewijzigd door Bart123 op za 03 okt 2015, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door hannabelgje
#3158511
EliScooby schreef: Voor de mensen die het idd nog niet wisten, Angelique en ik zijn uit elkaar. Nu dus zien dat we allebei onze eigen weg weer vinden. Voor mij geldt dat ik met dit huisje in elk geval een woning heb waar ik nog lang kan wonen en dat ik stukje bij beetje op kan bouwen.
Geen tips. Maar heftig hoor. Heel jammer. Succes met verhuizen.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3158516
Ach jeetje hier schrik ik van! Vind het heel naar voor jullie beide! Ga ff kijken of wij nog een afzuigkap en gaskookplaat hebben,mocht je daar belangstelling voor hebben!?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door