Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3156523
Over Owen krijg ik altijd te horen: 'leuke naam', 'past goed bij hem', 'ik ken iemand die ook Owen heet.' Vanochtend bij de DA hoorde ik ineens: 'Goh, aparte naam hè, Owen.'
Over mijn vorige hond, Igo (spreek uit als: Iko), hoorde ik altijd dat mensen zijn naam leuk en origineel vonden. Wel werd hij regelmatig Igor genoemd, waarop ik maar uitlegde dat hij geen Rus is. :P
#3156545
Laddy wordt nog wel eens uitgescholden voor Lady ('t jong zou er een trauma en een deuk in zijn imago door oplopen :biggrin2: ), maar als ik dan uitleg dat het de tegenhanger is van Lassie(y) en dat het de schotse variant voor mijn jongen is (het engelse woord Lad zit er natuurlijk ook in) dan vinden ze het heel leuk. Rakker die heeft al vanaf jongejaren last van selectief gehoor......... daar kreeg ik vaak de opmerking bij te horen: had je hem maar geen Rakker moeten noemen.............. Rakker is natuurlijk een veel gebruikte naam, komt bij mij ook uit de Donald Duck :biggrin2:
#3156546
Sita is bij ons in de buurt een vuilverwerkingsbedrijf  :biggrin2:
Als mensen de naam van mijn lieve monster horen, komt dat wel eens ter sprake.
Dan zeg ik ook altijd maar dat onze Sita haar naam eer aan doet, want ze is ook gewoon een smeerkees/varken hahaha.
#3156556
Lita doet mij denken aan die bepaalde vrouw je weet wel
Ze bedoelen Lieve lolita...  :-X

Als ik dan uitleg dat ze bolita ooit is genoemd en dat dat pluisje/bolletje aan een trui betekend. Dat ze zo genoemt is omdat ze zo klein en pluizig was toen ze was gevonden...
Ze bij mij in opvang zat en ik bolita niet te roepen vond en het verkort heb naar lita en de nieuwe eigenaren maar wat moesten verzinnen.
Ze vervolgens bij mij bleef en ik er helemaal aan gewent was en het dus maar zo heb gelaten...
oh ik snap het maar toch vind ik wel dat het erop lijkt...  :confused1:
#3156574
Angelique schreef: Alleen bij Broer ging er wel eens een wenkbrauw de lucht in, verder eigenlijk nooit.
Ik dacht even dat je bedoelde dat er alleen bij je broer een wenkbrauw omhoog ging bij het horen van een naam, maar ik vermoed dat ik dat verkeerd geïnterpreteerd heb. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door