Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3162384
Sommige hondennamen van mijn honden leveren nog weleens wat rare spellingen of uitspraken op.
Ik kies iig zo dat er niet nog 100 honden zijn met dezelfde naam, dat vind ik prettig in de startlijsten en met vinden op google.

Ik heb May Linn (die gaat meestal goed)
I-My-and-Myself, roepnaam I-My (uitgesproken als I-Me). De engelse vinden dan dat dat Me Myself and I moet zijn. Of de Y in My word ook echt zo uitgesproken.
Sqylls, uitgesproken als Skills. Daar breken de meeste mensen hun mond over. Op startlijsten heeft hij wel vaker Squills of skulls of sqills. De y naar een q kennen wij niet zo  :P
AnyQ aka AnyQuestions op startlijsten, uitgesproken als Anique. Hier ook 2 variatie's met uitspreken zoals ik bedacht had en als Any - Q, wat ook best leuk klinkt  :)

De y en de laatste jaren de q hoort gewoon in de hondennamen van mij :)
#3163267
Ze vinden vaak alle namen leuk die mijn honden dragen en gedragen hebben, Shari, Kalin, Keshia, Savannah, Ylanie, Whisper, Phoebe, Prudence, & Paige en Isabella. Er zijn wel honden die na Phoebe zijn gekomen en nu Phoebe heten, waarvan ik weet dat ze die naam zo leuk vonden toen ik hem aan Phoebe heb gegeven, net als Whisper en Paige. Bij Isabella kijkt iedereen altijd verrast, dat had niemand verwacht dat een hond Isabella kan heten. Nou ja echt wel hoor. Isabella is er blij mee ;) Ze vinden hem altijd wel leuk.
#3163434
ik heb Gentle..... een reactief hondje maar ozo lief als ie je in zn hartje heeft gesloten en dat gebeurd vrij snel... punt is dat je dan never nooit meer van hem af komt... ;D
Buiten kan ie van de onzekerheid nogal eens piepen als er een andere hond te dicht bij komt... blijft die andere bezig dan gaat ie grommen tanden laten zien ed... dat ie ondertussen staat te trillen en ja soms wel eens zn urine laat lopen van de ellende, dat ziet niemand...
alleen het grommen en zn tandjes dat zien ze... en dan krijg je de opmerking..... nou ja zeg gos nee die had ik ook Gentle genoemd...
die moet je gewoon laten inslapen, wat een takke hond(laat ik t zo zeggen krijg vaker wat grovere dingen te horen)
in t begin vond ik dit ontzettend moeilijk, werd er verdrietig van..
tegenwoordig zoeken ze t maar uit met hun ongeleide projectielen die bananen in hun oren hebben...
ik heb toevallig een gentle!  een mega lieve hond, die zijn middelste naam eer aan doet..zijn vrouwtje en zn oude broer die moet ie beschermen en dat doet ie!
Gentle Guardian vd schagerwaard! en die is toevallig wel van mij die gozer!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door