Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3154952
Het harde lopen is eraf (maar laat ik mezelf niets wijsmaken.... hij heeft nooit hard gelopen), zelf op de boomstammen klimmen dat is verleden tijd (maar hem erop zetten kan natuurlijk ook), als we rustig (heel rustig) lopen dan zijn we (in tijd) best nog een poosje buiten. Natuurlijk merken we dat het allemaal een beetje minder wordt, maar dat is logisch. Het lopen kost hem tenslotte veel meer moeite dan lopen op een normale manier. Buggy vindt hij geweldig, de wereld vanuit een ander perspectief. Eten doet hij nog steeds als een bootwerker en hij geniet nog volop. Wij proberen zijn leven zo "mooi" mogelijk te maken en houden en verder zien we het wel.

Joep, 11-en-een-half inmiddels, ziet er nog geweldig uit (vinden wij):

Afbeelding
Door Tanna
#3154956
Ik vind ook dat hij er geweldig uitziet, een prachtige jongen is ie! En al met al is het heerlijk dat hij überhaupt nog loopt en er plezier in heeft. Hij heeft een tevreden blik in zijn oogjes!
Door Lil
#3154968
Joep is een zalige en intens gelukkige hond! Toen ik hem een half jaar geleden zag, heb ik nog geen seconde het idee gehad dat hij niet genoot van het wandelen. Het is een mega lekker ding!  :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3154979
Hij ziet er ook geweldig uit! En nee, perfect lopen gaat die niet meer doen, maar naar de omstandigheden doet hij het prima. You go Joepemans  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door