Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Simone_V
#3154851
nieuw baantje als promoter / verkoper diervoeding maar alleen Eukanuba en Iams. kreeg vandaag cursus en training van o.a een dierenarts en ik kaartje het stukje vers lichtjes aan, en hoorde vers is een hype en een mhyte. Nooit puppen of oude honden vers voeren, Nooit vleesbotten geven. Is gevaarlijk en alles wat jullie ook wel kennen. Als ik nu dus ergens sta, in bijv. een winkel, en er komt iemand die op vers staat moet ik haar tegenspreken en eukanuba of iams brokken te laten kopen.. x) Dat word noch een struikelblok.
Ben al lang blij dat ik een betaald baantje heb hoor! echt waar, maar daar zie ik toch tegen op. haha.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3154855
Fijn dat je een baantje hebt, dat is tegenwoordig niet altijd even makkelijk!
Ik zou het niet kunnen, iets verkopen waar ik niet achter sta. Maarja, dat heb je ook niet altijd voor het kiezen.. er moeten ook centjes binnen komen. Succes en hopelijk is het een fijne baan!
Door Anne in Zweden
#3154859
Hylos schreef: Fijn dat je een baantje hebt, dat is tegenwoordig niet altijd even makkelijk!
Ik zou het niet kunnen, iets verkopen waar ik niet achter sta. Maarja, dat heb je ook niet altijd voor het kiezen.. er moeten ook centjes binnen komen. Succes en hopelijk is het een fijne baan!
Nou, ik zou de brokken wel aan de man krijgen, maar liegen over vers? Nee, dat zou me te ver gaan. Lijkt me een lastig dilemma. Maar desondanks hoop ik dat je eruit komt en dat je veel succes zult hebben in je nieuwe baan!
Gebruikersavatar
Door pluk
#3154861
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
ik zou het niet kunnen...

1 tipje: zag je berichtje ook op Fb langskomen. Weet niet of je daar je echte achternaam gebruikt maar zou toch overwegen het bericht weg te halen. Je werkgever of collega's kunnen meelezen....
Door Simone V
#3155107
Even helemaal off topic...ik zie mijn eigen naam staan en denk  ??? ik had toch geen topic geopend  :biggrin2: en ik heb zeker geen nieuwe baan  ;D
Door Borke
#3155152
Simone V schreef: Even helemaal off topic...ik zie mijn eigen naam staan en denk  ??? ik had toch geen topic geopend  :biggrin2: en ik heb zeker geen nieuwe baan  ;D
Dat eerste bericht is van een andere persoon, die dezelfde naam op BP gebruikt als jij, alleen dan onderstreept...  :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door