Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3154795
En het rare is dat iedereen het over 'mensen' in het algemeen heeft, maar we hebben het hier eigenlijk alleen over vrouwen.
Ik denk dat de meeste mannen het geen seconde overwegen om aan zich te laten sleutelen.
En dat is misschien nog wel het ergste. Die totale ongelijkheid.
Door Borke
#3154797
Spikkelneus schreef: En het rare is dat iedereen het over 'mensen' in het algemeen heeft, maar we hebben het hier eigenlijk alleen over vrouwen.
Ik denk dat de meeste mannen het geen seconde overwegen om aan zich te laten sleutelen.
En dat is misschien nog wel het ergste. Die totale ongelijkheid.
Volgens mij gebruiken mannen het ook hoor, kijk naar Ronald de Boer, Hennie Huisman, Gerard Joling etc.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3154805
Borke schreef: Volgens mij gebruiken mannen het ook hoor, kijk naar Ronald de Boer, Hennie Huisman, Gerard Joling etc.
Michael jackson, micky rourke...hele waslijsten met heren hoor die zich ook hebben laten versleutelen. Dus wat mij betreft is de term "mensen" in deze prima gekozen.


Maaarr uhh, Ronld de Boer, wat heeft die dan laten doen?
Door Jantina
#3154806
Mijn moeder gebruikt het wel. Zij had al heel vroeg diepe rimpels naast haar mondhoeken waardoor ze er altijd heel chagrijnig uit zag. Deze worden zo opgevuld dat dat weg is maar het zorgt er niet voor dat ze er jonger uit ziet ofzo. Ik vond het wel een gek idee, je ma aan de Botox, maar zij is er heel blij mee en daar gaat het om toch? Het programma kijk ik soms.
Door Borke
#3154814
Angelique schreef: Michael jackson, micky rourke...hele waslijsten met heren hoor die zich ook hebben laten versleutelen. Dus wat mij betreft is de term "mensen" in deze prima gekozen.


Maaarr uhh, Ronld de Boer, wat heeft die dan laten doen?
Vergis ik me in de naam, ik bedoel die broer van Frank de Boer, die heet toch Ronald?
Hij was een keer in College Tour en vertelde er daar over.
Door smulpaap
#3154815
Nee hoor , geen botox . De natuur mag gewoon zijn gang gaan  :)
Een jonger hoofd door botox en de rest van het lichaam dan ?
Ook maar geheel renoveren  ::)
Ik heb ook geen enkele moeite met ouder worden

Al kan ik me wel weer voorstellen als mensen ergens echt last van krijgen dat er een passende oplossing is
Ik denk dan aan bv overhangende oogleden wat heel irritant kan zijn
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3154827
smulpaap schreef: Nee hoor , geen botox . De natuur mag gewoon zijn gang gaan  :)
Een jonger hoofd door botox en de rest van het lichaam dan ?
Ook maar geheel renoveren  ::)
Ik heb ook geen enkele moeite met ouder worden

Al kan ik me wel weer voorstellen als mensen ergens echt last van krijgen dat er een passende oplossing is
Ik denk dan aan bv overhangende oogleden wat heel irritant kan zijn
Daar kun je een kleedje overheen gooien natuurlijk, dus daar zit je niet de hele dag tegenaan te kijken. Kleedje over je hoofd kan ook, maar dat vind ome Geert niet goed  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3154828
Jantina schreef: Mijn moeder gebruikt het wel. Zij had al heel vroeg diepe rimpels naast haar mondhoeken waardoor ze er altijd heel chagrijnig uit zag. Deze worden zo opgevuld dat dat weg is maar het zorgt er niet voor dat ze er jonger uit ziet ofzo. Ik vond het wel een gek idee, je ma aan de Botox, maar zij is er heel blij mee en daar gaat het om toch? Het programma kijk ik soms.
Prima toch.  An sich ben ik niet geheel tegen verbouwingen, als men maar niet zo gaat overdrijven, zoals met die ploflippen. Moeten ze natuurlijk alsnog zelf weten, hun feestje.
Door Cathelijn
#3154836
Voor sommige symptomen snap ik het wel maar ik vind veel vekende vrouwen zo lelijk geworden. Dat was vast niet de bedoeling... zo kijk ik veel liever naar het gezicht van Martine Bijl dan naar het vreemde gezicht van Monique van de Ven: wat is daar mee gebeurd?!
Door Borke
#3154843
Cathelijn schreef: Voor sommige symptomen snap ik het wel maar ik vind veel vekende vrouwen zo lelijk geworden. Dat was vast niet de bedoeling... zo kijk ik veel liever naar het gezicht van Martine Bijl dan naar het vreemde gezicht van Monique van de Ven: wat is daar mee gebeurd?!
http://www.furrow.nl/rimpels/botox/leeuwenkop/

Geen idee hoe betrouwbaar die informatie is, maar het klinkt niet raar...  ::)
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3154847
Ik heb het programma nog nooit gezien, wel over gelezen..... Maar voor mij geen botox..... En ja, ik heb rimpels, maar dat hoort erbij.... Sinds een jaar verf ik mn haar niet meer en sinds een klein half jaar zie je/ik pas hoe grijs ik eigenlijk ben... Ben bijna 42 en heb er nu 'vrede' mee dat ik 'zo' grijs ben..... Ben behoorlijk grijzer dan mn broer (ben er soms wel beetje jaloers omdat ie zonder grijs haar dus een stuk jonger er uit ziet)..... Maar ik krijg wel regelmatig complimenten over mn grijze haar, dat het me best wel mooi staat  ;)..... Vind mn littekens op mn buik erger (komen binnenkort nog 3 kleintjes bij  :'()..... Heb daarom ook altijd een badpak aan als we met de kids gaan zwemmen (alleen als ik bij mn ouders op vakantie ben, heb ik een bikini aan).....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door