Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#3154283
Even weer een vraagje, was met mijn samsung s4 aan het spelen, vond dat er te veel op stond, dus heb ik per ongeluk iets verwijderd waardoor veel applicaties inclusief google play niet meer werken.

Nu wil ik een paar programma's backuppen om dat deze wat gegevens bevatten, maar hoe kan ik dat back uppen en weer terugzetten?

Zal er straks aan moeten om terug te moeten naar fabrieksinstelling dan ben ik dus ook alle info van de laatste maand kwijt van een enkele app. (die ik belangrijk vind)
Door charmed
#3154293
maar hoe maak je die backup, kan alleen backup maken van bepaalde onderdelen niet van alles geloof ik? Althans dat ben ik nog niet tegengekomen
Anneloog schreef: ik heb op mijn samsung s 4 de samsung cloud geactiveerd en zo en backup gemaakt.
Door Paul_Barte
#3154296
charmed schreef: Ja playstore bedoel ik!
Heb een hele tijd geleden de playstore kunnen resetten door alle updates ervan te verwijderen, weet niet meer precies hoe. Alle data zoals nummers etc bleven gewoon bewaard.
De gebruiksaanwijzing hiervoor staat ergens op het net onder playstore herstellen. Was via instellingen en dan applicatiebeheer dan de playstore en dan nog iets...moet ff snuffelen.
Succes
Door charmed
#3154299
Heb net geprobeerd een backup in de cloud te zetten, maar hij geeft aan onbekende fout, dus denk dat ik alles een beetje verk**t heb met mijn mobiel :( Mooi stom!
Door Paul_Barte
#3154431
Is het inmiddels geluk?
Bij mij werkte dit......

Gewoon even bij APPS en dan Google Playstore verwijderen.
Dan geeft ie aan dat hij de laatste updates verwijderd en de oude er weer opzet.
Dan je telefoon even opnieuw starten en verbinding maken met internet en dan de laatste update even binnen halen.
Waarschijnlijk doet hij het dan wel weer

Grtz
Paul
Door charmed
#3154907
Ik heb nieuwe software gekregen, was niet meer te redden, de fout zat in de software, bij terug naar fabrieksinstelling of bij alles verwijderen weer opnieuw installeren gaf geen verbetering. Dus jammer maar helaas!

We gaan nu de appjes die we niet willen gewoon helemaal uitzetten :) Niet meer verwijderen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door