Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3153635
Wij hebben voor mijn vaders verjaardag een fotoshoot laten maken met de hele familie. Nu heb ik een aantal afdrukken nodig, maar wel graag van een goede kwaliteit........ waar kan ik het beste de foto's af laten drukken?
#3153674
Mini's 3-tal schreef: Fotowinkel binnenstappen en met foto's in de hand weer naar buiten? Dan kun je ook met de fotograaf overleggen of ze nog bewerkt moeten worden. Zijn ze niet goed, hoor je dat direct.
waar ik vroeguh mijn dia's en foto's liet ontwikkelen was een fotograaf die het zelf deed. Na het overlijden van mijn moeder ben ik daar geweest met een hele mooie foto van mijn moeder, maar waar de kleuren niet van klopten (waren door mijn moeder bij de ah ontwikkeld). Die fotograaf zei gelijk dat er te weinig magenta  in zat. Die foto hebben ze toen echt helemaal goed gekregen. Bij deze foto;s zitten een paar "harde" foto;s. Ze zijn gemaakt aan het einde van de middag toen het zo bloedje heet was in juli. Ik dacht eigenlijk dat fotografen niet meer zelf afdrukken, maar ze ook versturen. Er zit natuurlijk wel verschil tussen foto's van het kruidvat en foto''s die in een goed lab worden ontwikkeld..........
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door