Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
#3153343
Heel veel sterkte met jullie laatste momenten samen.. :'(
Geniet nog van de mooie kleine dingen..
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Laatst gewijzigd door fransbulletje op ma 14 sep 2015, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3153373
heb 2x eerder een kanjer moeten laten gaan... wat een ellende wat een verdriet...
lijkt wel of het steeds erger word... mn gevoelens wbt het afscheid nemen...
niet dat ik ooit heb gedacht dat t makkelijker zou worden maar ook niet dat t erger zou kunnen zijn....
als ik naar hem kijk.. als ie slaapt en dan met zn bekkie een beetje open zodat ik zn oude voortandjes ziet met een klein stukje tong er tussen... het dromen en dan t wiebelen van zn pootjes en zachte geluidjes...zn oude vacht die helemaal gaat verkleuren beetje gaat ruiken maar nog zo fijn om met mn handen doorheen te woelen, mn hoofd op zijn koppie....de pootjes die ie geeft als ik niet goed door friemel bij hem.... zn bek aan mn broek afgeven als ie met smaak heeft gegeten... zoals ie me aankijkt vol vertrouwen... jeetje zeg..straks is dat niet meer....
maar, ik heb gisteren mn ogen uit mn hoofd gejankt... klaar mee nu... nu voor zimpie alles zo comfortabel mogelijk houden en genieten van zijn aanwezigheid.... zo meteen zn eten klaar maken... paar brokjes, rundergehakt eitje..misschien nog een lik slagroom wat er nog is...
Door keetje
#3153379
Koester de mooie momenten die jullie hebben, verwen hem te pletter. (Shauna kreeg van mij een heel tablet Milka chocolade toen ik wist dat het eind er was) Geef slagroom, gevulde koeken en brokjes. Nu kan het nog. :-* :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door