Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Erna
#3153330
[quote="Lizzy"]
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Moest je een aanhanger huren om die RC meuk mee naar huis te krijgen? :biggrin2:
[/quote]

Hahahhahahaa het kon mee en ligt nog in de auto. Een stuk of 6 kleine zakjes, nog een tussenmaatje en een zak van 15 kilo. Ach, de logeerhondjes die brokken moeten eten van hun baasjes zullen er blij mee zijn.
Door Erna
#3153353
Het was gewoon geweldig.

Namara's Colorado Blue Columbine 'Rosa', Beste teef
Haar broer Namara's Wild Basil, 'Billy' Reserve Reu
haar dochter Namara's Oops All Berries 'Judy' 1Uitmuntend in de tussenklas
Haar andere dochter Namara's Formula Rossa 'Nala' 4 Zg in een sterke openklas
Haar zoon Namara's Travis County 'Jesse' Beste baby

En dat op bijna 7 jarige leeftijd en 3 grote nesten achter de rug. Bere trots op ons meisje.
Door san :)
#3153567
Erna schreef: Hahaha ja ....en minstens 20 kilo RC meuk kregen we erbij.
Toch wel voer speciaal voor stippels he!anders vervaagd het zwart
Door **Jillaroo**
#3153716
gefeliciteerd!! beetje als wat ik had afgelopen zondag, clubshow van de duitse kelpie club.

9 inschrijvingen ( oke was hun eerste jaar dat ze een clubmatch organiserde en kelpie mensen zijn niet van de showers) van mijn kennel deden er 4 honden mee, jeugdklas reuen, kamp klas reuen, kamp teven en veteranen klas teven.

We hadden beste jeugd, beste reu, beste veteraan, en BOB met de reu. Helaas doordat de bodem zo ontzettend beroerd was, hobbels en gaten erin liep mijn eigen teef beroerd, ze heeft al een giga hekel om op gras te lopen en helemaal als het ongelijk is. Ik was ook erg blij dat ik mijn dita's van de behendigheid in de auto had liggen, de keren dat ik mijn enkels verzwikte was op 1 hand te tellen... tevens een cattle jeugd teef geshowd, beste van haar klasse. Ik had dat hondje nog nooit in handen gehad, zij had nog nooit met een ander gelopen.

Afbeelding
Door Lizzy
#3153958
**Jillaroo** schreef: gefeliciteerd!! beetje als wat ik had afgelopen zondag, clubshow van de duitse kelpie club.

9 inschrijvingen ( oke was hun eerste jaar dat ze een clubmatch organiserde en kelpie mensen zijn niet van de showers) van mijn kennel deden er 4 honden mee, jeugdklas reuen, kamp klas reuen, kamp teven en veteranen klas teven.

We hadden beste jeugd, beste reu, beste veteraan, en BOB met de reu. Helaas doordat de bodem zo ontzettend beroerd was, hobbels en gaten erin liep mijn eigen teef beroerd, ze heeft al een giga hekel om op gras te lopen en helemaal als het ongelijk is. Ik was ook erg blij dat ik mijn dita's van de behendigheid in de auto had liggen, de keren dat ik mijn enkels verzwikte was op 1 hand te tellen... tevens een cattle jeugd teef geshowd, beste van haar klasse. Ik had dat hondje nog nooit in handen gehad, zij had nog nooit met een ander gelopen.

Afbeelding
Nou, niet slecht ;D ;D ;D!

Wij waren ook op de clubmatch. Twee keer een ZG dus niks om over naar huis te schrijven. Ik moest wel erg lachen om de opmerking van de KM op het rapportje van Froutietoetie  :biggrin2:

"In zich nog jeugdig presenterende teef van 2,5 jaar die vandaag een hele drukke dag heeft".

Whahaha, het smurfjeturfje stond OVERAL op te letten behalve op de baas en zijn zorgvuldig gedroogde voertjes ;D ;D
Door **Jillaroo**
#3154000
Lizzy schreef: Whahaha, het smurfjeturfje stond OVERAL op te letten behalve op de baas en zijn zorgvuldig gedroogde voertjes ;D ;D
Die mot Yeng ook niet, ze spuugt ze gewoon uit he! dat is leuk voor de normale werkdingen maar hier wil ze gewoon het echte junkfood vind ze. Dus jonge kaas, volvette cervelaat, frikandel daar doet ze het voor, en gelukkig ook haar bal. daar is ze echt gefocust op. Hier op de show in Asslar, Duitsland.  Helaas sta ik er niet erg charmant er op, het was een knollenveld in kwadraat, dus was blij dat ik mijn dita's aanhad
Afbeelding
Door **Jillaroo**
#3154199
cj schreef: Je staat er wel leuk op! Maar eh blont wat zijn ditta's?
Saskia
Hockey schoenen die ik voor de behendigheid gebruik,
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door