Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
#3164600
oja als het goed is gaan we morgen nu echt eindelijk onze spullen in het nieuwe huis zetten  :angel2:
poging nummero 4  ::)


ik heb er zo zin in dat mijn bed daar eindelijk gaat slapen :D
Door Cathelijn
#3164650
Ik ga vanmiddag mijn eerste peettante-petekind-uitje met Maud doen. We gaan naar het Kinderpopconcert in Den Bosch.
Eerste uitje met je tante, eerste keer in een theater - spannend  :biggrin2: Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden. Ze wordt in december 4 dus ik vond het de hoogste tijd.
Ze mag kiezen wat we daarna gaan eten, denk dat het frietjes wordt  :P
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3164670
Zo Fozzy meegenomen naarhet oktoberfest in sittard. Een beetje vroeg gegaan zodat het nog niet te druk was. Was groot  :o
Die horen we de rest van de dag niet meer  :biggrin2:
Door jasmijn
#3164681
jasmijn schreef: oja als het goed is gaan we morgen nu echt eindelijk onze spullen in het nieuwe huis zetten  :angel2:
poging nummero 4  ::)


ik heb er zo zin in dat mijn bed daar eindelijk gaat slapen :D
Poging failt  :-\

Vriendlief had gister een groot feest op de club waar hij voorzitter van is dus heeft de helen avond op zijn voeten gestaan tot 2 uur 'S nachts  :-X
Dus begrijpelijk is hij nu een beetje dood  ::)

Daarbij is hij nu aan werk in zijn winkel omdat de vrij nieuwe medewerker een beetje overwelmt was en mensen weg begonnen te lopen, dus ik zit nu in de kelder van de winkel kouw te lijden  :-\
Gelukkig hou ik ziels veel van mijn ventje  :smitten:

Volgend weekend neemd hij vrij en dan gaan we echt verhuizen, ik ben het zo zat dat wachten  >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door