Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3158504
eelke schreef: Nou ik heb het afgelopen jaar best een aardig aantal keer op een grasveldje in de regen muziek staan luisteren...dus tja! Eigenlijk moet ik ze gewoon hebben!

Hanna wat gek! Iedereen ontslagen, waren ze dan zo slecht?
Nee ze waren helemaal niet slecht. De eisen zijn heel hoog en de opleiding bagger slecht.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3158519
Heerlijke dag gehad! Mijn jongste zoon kwam gisteren onverwacht naar huis! Dus vandaag lekker geluncht op een zonnig terrasje,lekker samen paar biertjes gedronken en hij heeft ook nog heerlijke paella gemaakt voor ons 4tjes! Vandaag was hij de chef en ik de souschef
Door - pien -
#3158644
Meneer pien is met z'n zoon de lasagne aan het voorbereiden en ik ga even hondjes door het bos slingeren  :D
Vanmiddag moeten we naar verjaardag van familie, zó geen zin in. Verjaardagen...ik vier de mijne al lang niet meer, verjaardag van dochterlief vorige zondag was weer stress, ik zou met liefde m'n snor drukken maar dan heb je weer scheve gezichten  >:(
Gebruikersavatar
Door kira
#3158710
we zijn hier druk, met dingen die moeten en met leuke dingen en met dingen die leuk zijn maar ook frustrerend. Mijn kippen zijn in de rui, wat een veren, kan een kussen vullen. Heel apart. Vandaag met alle hondjes wat leuks gedaan, ieder op zijn/haar nivo qua mogelijkheden. Voor Dame de auto naast een stukje gras geparkeerd met muizen en ze heeft liggend gegraven, helemaal blij en gelukkig is ze nu (en nee geen gevaar voor enkels want het was in niemandsland op een plek waar niemand lopend komt). Mijn nieuwe nijnen en oude nijnen zijn nu vier blije nijnen. Een deel van onze hagen is gesnoeid, de was gedaan en vanavond ook nog een leuk programma. Jammer dat een weekend zo snel gaat.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3158741
Angelique schreef: Nou zeg, een zaterdagmorgen zonder nieuwe Youp...dat kan toch niet  >:(
Ja, nee!  Ik heb geloof ik weer eens iets gemist.  ::)
Las alleen dattie wel terugkomt? De krant is geen krant zonder Youp.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3158780
Logisch dat je dan baalt met dit weer Ronald ;-)

Hier rustig aan. Ben enorm verkouden dus ook enorm wattenhoofd. Leuke foto uitgezocht en geplaatst op de fb pagina van jumper Groningen in het kader van dierendag actie. Krijg, als het goed is, die foto op een dienblad gedrukt die ik dan komende week af kan halen  :D
Door hannabelgje
#3158854
Gisteren eindelijk weer wat geld op de rekening. Meteen een jerrycan petroleum gaan halen. Nu lekker de kachel aan. Het was nog maar 15 graden in huis brrrr.
Vandaag beetje poetsen en beetje relaxen.
Door BusKay
#3158863
hannabelgje schreef: Nee ze waren helemaal niet slecht. De eisen zijn heel hoog en de opleiding bagger slecht.
Huh...heeft Bol het in zijn bol?? Om een goede call (met registratie) neer te zetten heeft toch even tijd nodig.
En dan een opleiding die bagger is maar je wel terug mag betalen als je (te vroeg) vertrekt...

Als ik het zo hoor zou ik bidden dat ik eind van de week ook mocht gaan... typisch callcentergekwek (denken dat ze alles kunnen en mogen).  >:( >:(
Door hannabelgje
#3158866
Ik heb al heel wat werkgevers gehad, maar deze spant echt de kroon. Het is echt een verschrikkelijke werkgever. Je wordt slecht behandeld, slecht betaald en je moet er ook nog hard voor werken. Even voor de duidelijkheid de werkgever is niet bol.com zelf hoor.
Door BusKay
#3158869
hannabelgje schreef: Ik heb al heel wat werkgevers gehad, maar deze spant echt de kroon. Het is echt een verschrikkelijke werkgever. Je wordt slecht behandeld, slecht betaald en je moet er ook nog hard voor werken. Even voor de duidelijkheid de werkgever is niet bol.com zelf hoor.
Had ik al verwacht. Meestal werken dit soort callcenters voor diverse opdrachtgevers. Hier in de buurt zit er ook één waar ik ook slechte zaken over hoor. O.a. dat ze alleen jou tijd dat je daadwerkelijk online bent uitbetalen (gemeten als je ingelogd bent). Dus naar het toilet uitloggen en niet betaald.Men wil alles voor als het even kan...niks.  >:( >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door