Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door petralita
#3152232
Ik zit er heel hard aan te denken om een waterblazer te kopen, maar er is genoeg keuze en een hoop verschil in prijzen.

Wie heeft er een waterblazer?
Wat voor een heb je?
Waarom heb je deze gekozen?
Wat zijn de voor en nadelen?
Zou je het weer doen?
Door eelke
#3152235
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!


Die goedkope die hier overal rondgestrooid wordt en vaak in prijs verschilt.


Na het lezen van dat topic zou je echt overtuigd moeten zijn hoor!
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3152244
Ik ben ook overtuigd na het lezen van dat andere topic.
Ben alleen benieuwd hoe mijn honden erop reageren, Pr1mo vind alles wat vreemd is eng, Iggy is wat dat betreft meer een durfal.
En m'n portemonnee nog even overtuigen. Waarom draait toch altijd alles om geld? :P
Gebruikersavatar
Door Hope
#3152247
JAAAAAAAAA!!!

Ik kan niet meer zonder. Niet met Nelson, niet in huis. Ik gebruik dat ding echt overal voor!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3152256
KarenH schreef: Ik ben ook overtuigd na het lezen van dat andere topic.
Ben alleen benieuwd hoe mijn honden erop reageren, Pr1mo vind alles wat vreemd is eng, Iggy is wat dat betreft meer een durfal.
En m'n portemonnee nog even overtuigen. Waarom draait toch altijd alles om geld? :P
Ik vind hem geweldig!!  :D

Jacy vindt het verschrikkelijk, stom ding, teveel herrie, stom gevoel *woef-woef*.

Ik zet gewoon door.. Heeft hij maar mooi pech. Ik merk echter wel dat als het ding nut heeft, Jacy het accepteert.
Tijdens regenbuien enzow blijft hij netjes staan tot ik klaar ben, als ik hem na het zwemmen (en hij heeft al ff in de auto gezeten) nog wil nadrogen, of ik wil hem enkel wat uitblazen dan is meneer boos op het ding..
Door petralita
#3152259
Ik denk ik stel een open vraag, dan lees ik vast over diverse waterblazers wat, maar er komt er maar 1 uit  ;D
Hoe zit het met die aandelen???  :P

Die multifunctionaliteit had ik nog niet over nagedacht, maar hmm erg interessant...

Die prijzen fluctueren wel heel erg. Tja dan is de vraag natuurlijk, gaan ze naar beneden of juist omhoog...
Dank voor het aanbod Anne.
Laatst gewijzigd door petralita op do 24 nov 2016, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kinnie
#3152286
Ik heb ook die van vidaXL haha.
Begin dit jaar ergens was hij 78 euro. Prijs varieert, even afwachten wat het doet. Maar ook bij trim.nl zijn er waterblazers rond die prijsklasse.
Mijn honden meosten er even aan wennen, en als ze nu de waterblazer zien zijn ze foetsie  ;D Maar eenmaal in gebruik blijven ze netjes staan.
Of ik het weer zou kopen?
JAAAA
Ik vind het zooo fijn! Stom dat ik er zo lang over nagedacht heb of ik hem nou wel/niet zou kopen haha.
Maar, ik gebruik hem wel alleen buiten  ::)
Door Anne in Zweden
#3152291
petralita schreef: Ik denk ik stel een open vraag, dan lees ik vast over diverse waterblazers wat, maar er komt er maar 1 uit  ;D
Hoe zit het met die aandelen???  :P

Die multifunctionaliteit had ik nog niet over nagedacht, maar hmm erg interessant...

Die prijzen fluctueren wel heel erg. Tja dan is de vraag natuurlijk, gaan ze naar beneden of juist omhoog...
Dank voor het aanbod Anne. Ik woon zelf in de buurt van Assen.
Ik check regelmatig even, om bp'ers erop te kunnen attenderen als de prijs weer heel laag is (het laagste ooit was 59 euro, geloof ik) maar de laatste maanden is hij alleen omhoog geschoten naar bijna 100 euro, en nu is hij weer op de weg terug (tijdje geleden nog 84). Je zou dus nog even kunnen wachten als je wilt, kijken wat er gebeurt.

Drenthe is mijn Heimat, dus daar kom ik nog weleens. En anders ken ik wel mensen in de buurt van Assen waar hij even mag logeren.

Pb maar even als je via mij wilt bestellen. Ik ben eind september weer in de buurt waarschijnlijk. Alternatief kun je Kim_S even lief aankijken, die woont aan de goede kant van de grens :biggrin2: tegenover Stadskanaal ongeveer.

En nee, ik heb geen aandelen! ;D
Gebruikersavatar
Door Hope
#3152302
petralita schreef: Ik denk ik stel een open vraag, dan lees ik vast over diverse waterblazers wat, maar er komt er maar 1 uit  ;D
Hoe zit het met die aandelen???  :P

Die multifunctionaliteit had ik nog niet over nagedacht, maar hmm erg interessant...

Die prijzen fluctueren wel heel erg. Tja dan is de vraag natuurlijk, gaan ze naar beneden of juist omhoog...
Dank voor het aanbod Anne. Ik woon zelf in de buurt van Assen.
Mijn vader heeft een andere. Duurder, maar hij doet niet meer dan die van mij. Blazen.

Ik gebruik dat ding echt voor de meest uiteenlopende dingen. Vriezers ontdooien, konijnenhokken uitblazen, stof achter de verwarming wegblazen, paardendekens uitblazen, wij blazen er onze kleding mee schoon als we de stallen hebben gedaan, ik "veeg" er de garage mee, ik blaas de hondendekens ermee af voor ze de wasmachine in gaan (scheelt echt een heule berg haar!), ik blaas er de grasmaaier mee schoon, de toetsenborden van de laptops... Ow ja, en ik doe er Nelson mee  :biggrin2:
Door petralita
#3152305
Hoe zit het met het lawaai van die dingen?
1x zo'n ding in het echt gehoord, nou je kan haast niet meer met elkaar praten. Filmpjes op internet maakten het niet beter.
Hope schreef: Ow ja, en ik doe er Nelson mee  :biggrin2:
:biggrin2:
Anne in Duitsland schreef: Drenthe is mijn Heimat, dus daar kom ik nog weleens. En anders ken ik wel mensen in de buurt van Assen waar hij even mag logeren.

Pb maar even als je via mij wilt bestellen. Ik ben eind september weer in de buurt waarschijnlijk. Alternatief kun je Kim_S even lief aankijken, die woont aan de goede kant van de grens :biggrin2: tegenover Stadskanaal ongeveer.
Ik zal wel even kijken wat het gaat doen en dan zal ik kim eerst vragen, wij doen regelmatig boodschappen aan de goede kant van de grens  ;) en anders pb ik jouw wel even.
Laatst gewijzigd door petralita op do 10 sep 2015, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3152311
petralita schreef: Hoe zit het met het lawaai van die dingen?
1x zo'n ding in het echt gehoord, nou je kan haast niet meer met elkaar praten. Filmpjes op internet maakten het niet beter.
Ligt er ook aan hoe hard je hem zet. Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Een soort van fanatieke stofzuiger
Door petralita
#3169020
Even nieuwsgierig. Aangezien die blazers een hoop herrie maken en mijn kleine muts alles wat blaast en zuigt niet leuk vind.

Kun je er ook een langere "blaasslang" aan zetten?

Het idee is de blazer in de schuur te zetten en de "blaasslang" door een gaatje in de muur naar buiten te brengen. Zodat het meeste geluid in de schuur blijft en een deel word weggenomen buiten en dan er nog maar een beetje geluid over blijft.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door