Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3157223
Ja precies, ik had ook al zoiets gelezen. (Ook) over verkrachting e.d. van alleenreizende vrouwen (die als loslopend wild worden gezien  :-X)
Lekker dan! Even paal en perk aan stellen en zorgen dat ze aan hun verstand wordt gepeuterd dat dat hier niet gaat gebeuren  >:(
Of die mannen bij elkaar zetten en zorgen dat vrouwen en meisje worden beschermd  >:(
(soms weet je niet of het 'een uitwasje' is of dat het schering en inslag is  :-X  )
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3157267
Pauline schreef: Ik hoorde net dat Nederland kindhuwelijken toestaat als die in het land van herkomst zijn gesloten.  :-X :-X :-X
Onbegrijpelijk, wat mij betreft een typisch staaltje van vreemdelingknuffelen.  Zo'n in nederland strafbaar feit zou toch echt gewoon voor iedereen moeten gelden. Ieder strafbaar feit natuurlijk, maar deze vooral.
Door - pien -
#3157278
Angelique schreef: Onbegrijpelijk, wat mij betreft een typisch staaltje van vreemdelingknuffelen.  Zo'n in nederland strafbaar feit zou toch echt gewoon voor iedereen moeten gelden. Ieder strafbaar feit natuurlijk, maar deze vooral.
Precies.
Plan Nederland is bezig met campagnes over de halve wereld tegen kindbruiden en HIER of all places durven? we er niks van te zeggen?
Gloeiendegloeiende  :shutup: :shutup: :shutup:
Echt hè, ik heb af en toe het gevoel dat we zó een paar honderd jaar terug in de tijd geslingerd gaan worden  ::)
Laatst gewijzigd door - pien - op ma 28 sep 2015, 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3157279
Ach ja maar die mensen zijn toch zo zielig, en omdag ze nou eenmaal van een andere cultuur komen  moet we dat maar begrijpen, maken we wel uitzondering voor, kunnen zij nl toch niks aan doen toch?

:-X :-X :-X
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3157284
ALs ik dit lees he
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... aria.dhtml

Dan denk ik alleen OMG :-X :-X :-X
Wat komen die lui doen? Hier bij ons net zo verpesten als ze daar hebben gedaan? Dit zijn toch geen 'mensen' meer?
Gewoon bij geweld tergsturen, als ze geweld willen kunnen ze dat prima in eigen land krigen.
Er zijn ook echte vluchtelingen maar deze zijn dat duidelijk niet, heb je gelijk een eerste sortering of je een aanvraag wel of niet goed moet keuren, kan niet simpeler
Door Antonia
#3157288
Als ik de ruimte zou hebben zou ik dan in mijn woning vluchtelingen opvangen?
Nee!
Ja, ik vind dat we vluchtelingen onderdak moeten bieden. Maar deze mensen hebben meer nodig dan even een dak boven hun hoofd. Als je mensen her en der versnipperd onderbrengt dan is de ondersteuning niet of nauwelijks te organiseren. Als je dat, ook al is dat met de beste bedoelingen, niet goed kunt bieden dan de je de mensen die je opvangt en misschien ook wel jezelf tekort.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3157319
Kaio schreef: ALs ik dit lees he
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... aria.dhtml

Dan denk ik alleen OMG :-X :-X :-X
Wat komen die lui doen? Hier bij ons net zo verpesten als ze daar hebben gedaan? Dit zijn toch geen 'mensen' meer?
Gewoon bij geweld tergsturen, als ze geweld willen kunnen ze dat prima in eigen land krigen.
Er zijn ook echte vluchtelingen maar deze zijn dat duidelijk niet, heb je gelijk een eerste sortering of je een aanvraag wel of niet goed moet keuren, kan niet simpeler
Ik snap ook niet waarom ze naar een westers land komen..... is toch triest dit....
Door eelke
#3157375
Poeh, ik ben al die tijd vooral erg tegen de discussie over vluchtelingen geweest... wel met de strekking dat iedereen geholpen moet worden, maar jee, hier krijg ik het ook wel lastig mee... ik hoop dan ook echt dat er wat met die meisjes gedaan wordt, al las ik ergens anders dat dat inderdaad wel het plan is.
Door Borke
#3157404
Dat klopt natuurlijk voor geen meter, is rechtsongelijkheid!
Immers andere allochtonen die hier al lang wonen, die mogen het dan weer niet.
Nee gelukkig niet, maar waarom deze nieuwe vluchtelingen dan weer wel  :'(
Gebruikersavatar
Door Hope
#3157417
Eigenlijk begrijp ik niet waarom er niet 1 pipo is geweest die dit al had bedacht voor het ontstond. Nee, die zitten zich dan druk te maken om de verbouwing van hun binnenhof.
Door keetje
#3157431
Vreemd, als een Nederlandse man sex heeft met een meisje van 12 of 14 heet het een pedofiel en gaat hij de bak in en krijgt het meisje (terecht) jarenlang therapie, en zo'n buitenlandse kerel mag LEGAAL hier zich vergrijpen aan een kind (waarschijnlijk tegen haar wil) en komt er mee weg? Alleen omdat het in zijn thuisland mag/kan? Er mag nog veel meer in hun thuisland, mogen ze dat hier allemaal ook gaan doen? Is dat niet de omgekeerde wereld? Moeten gasten zich niet aanpassen aan hun gastheer? Ik kan hier echt niet bij!! >:( :-X
Door Erna
#3157447
Wat is dan de oplossing voor die meisjes? Daar blijven? Gezinshereniging is alleen mogelijk wanneer een vluchteling asiel heeft gekregen en dat is kennelijk gebeurd. Misschien is de oplossing wel hierheen komen en middels begeleiding iets voor ze te kunnen doen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door