Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3150372
Ik ben Eelke een keer tegengekomen, tenminste..... ik herkende Gijs, maar Joep was er niet bij, dus ze zou het wel niet zijn dacht ik toen. Ik heb alleen maar naar de hond gekeken  ::)  Als ik verder had gekeken had ik heus wel gezien dat het Eelke was, want we hebben elkaar eens een keer eerder gezien tijdens een wandeling.....
Ik heb haar beloofd dat ik nu elke zwart/witte New Foundlander gedag zeg!  ;D

Verder heb ik wel enkele mensen van BP gezien, maar dat was niet toevallig, dat was min of meer afgesproken.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3150701
Geld het ook als je een eind verderop een hond ziet en denkt: das een mooie! En het blijkt je eigen hond te zijn  ;D

Geeft ook wel aan dat ik altijd naar de honden kijk en niet naar de bazen. Want als ik niet met Oscar loop moet het wel meneer K zijn die met hem loopt en dat had ik helemaal niet gezien  :-[
#3150729
Kaela schreef: Geld het ook als je een eind verderop een hond ziet en denkt: das een mooie! En het blijkt je eigen hond te zijn  ;D

Geeft ook wel aan dat ik altijd naar de honden kijk en niet naar de bazen. Want als ik niet met Oscar loop moet het wel meneer K zijn die met hem loopt en dat had ik helemaal niet gezien  :-[
Ja, herkenbaar!!! ;D Ik zat in de auto en zag een witte, mijn eerste ingeving was: ik moet de fokker bellen! Wist niet dat er familie in Deventer woonde... Bleek het mijn zoon die ergens  met hem liep waar hij ( en wij) normaal nooit komen :D
#3154072
eelke schreef: Oh ja, dat was toen Gijs verliefd was en we gingen lopen tot hij neerviel ;) Zat al te denken waarom Joep er niet bij was... maar dat was het dus.
Volgens mij had je geen zin in twee dolle honden en was ééntje genoeg  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door