Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3195783
Witlof/grapefruit salade en lasagne.

Morgen Zoervleis(staat in de marinade)met rodekool,spruitjes en aardappelpuree(kweet het moet eigenlijk met patat)en als toetje heb ik een custard langevingerpudding gemaakt
Gebruikersavatar
Door koekje
#3195938
Meneer heeft gekookt. Hij had een mixschotel met shoarma en adanakebab, met frieten, pitabroodje, knoflook- en samouraisaus. Vera had een pitabroodje (wat ze niet heeft gegeten) en shoarma. Voor mij incli kofte, durum met doner en sambal en knoflooksaus en baklava toe.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3195948
Ik heb, heel slim, een rookoven aan Eddie gegeven voor zijn verjaardag (zaterdag). Hij heeft dus vanmiddag köfte met knoflookmuntsaus en roergebakken spinazie met rode paprika gemaakt, was overheerlijk!
Gebruikersavatar
Door pike
#3196171
Martine-Tom schreef:whahaha dat had ik gister...die drank dan, 1 glaasje en ik had zomaar ineens 3 woonkamers in plaats van 1 ;D
Dat heb ik nou nooit eens >:( ik wil ook wel graag zo'n groot huis :biggrin2: Misschien iets sterkers eens proberen ::)

Wij hadden vandaag drie in de pan. Nou ja, bij mij is het altijd vier in de pan dat gaat sneller :D En nu is er koffie.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door