Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3148228
- pien - schreef: Doki was ook zonder Brum niet gelukkig bij Martine dus heeft ze hem uiteindelijk bij het asiel aangeboden in de hoop dat er voor hem een plekje met véél ruimte is...
:o :o :o

Heel jammer dat het niet gelukt is met Brum en de anderen. Een volwassen kat herplaatsen bij andere katten, en dan met name bij 'kliekjes' is soms heel moeilijk. Voor beide partijen is het dan inderdaad beter een ander thuis te zoeken.
Ik hoop dat Brum snel een nieuw thuis vindt!! Dat hoop ik trouwens ook voor Doki!
Door Martine-Tom
#3148243
Het verhaal is iets complexer helaas, Doki uitte zijj onvrede in het onderpiesen van het huis (hele kasten kapot geplast) en niet alleen bij mij maar ook bij buren, hield ik hem alleen in de tuin viel hij eerst alleen Freud aan, later dus ook Tom en ook mij. Urinecontrole wees nooit wat uit. Dat is in het heel kort wat er speelde, ik ben niet over 1 nacht ijs gegaan en mis hem nog dagelijks, maar ik kan hem niet gelukkig maken, waar ik nu woon zou ie al helemaal niet buiten de tuin kunnen en daar gaat ie gewoon niet blij van worden, met de verhuis letterlijk al mn meubels weg kunnen gooien omdat ze kapot gepiest waren. Ik heb er een behoorlijke knauw van gehad en mn zelfvertrouwen als kattenbaas is gezakt tot beneden vriespunt, dat en het feit dat het financieel in Rotterdam een stuk zwaarder is als in Goes hebben me doen besluiten Freud niet terug te halen, ik kan hem gewoon de zotg niet bieden die ie nodig heeft...
#3148265
Martine-Tom schreef: Het verhaal is iets complexer helaas, Doki uitte zijj onvrede in het onderpiesen van het huis (hele kasten kapot geplast) en niet alleen bij mij maar ook bij buren, hield ik hem alleen in de tuin viel hij eerst alleen Freud aan, later dus ook Tom en ook mij. Urinecontrole wees nooit wat uit. Dat is in het heel kort wat er speelde, ik ben niet over 1 nacht ijs gegaan en mis hem nog dagelijks, maar ik kan hem niet gelukkig maken, waar ik nu woon zou ie al helemaal niet buiten de tuin kunnen en daar gaat ie gewoon niet blij van worden, met de verhuis letterlijk al mn meubels weg kunnen gooien omdat ze kapot gepiest waren. Ik heb er een behoorlijke knauw van gehad en mn zelfvertrouwen als kattenbaas is gezakt tot beneden vriespunt, dat en het feit dat het financieel in Rotterdam een stuk zwaarder is als in Goes hebben me doen besluiten Freud niet terug te halen, ik kan hem gewoon de zotg niet bieden die ie nodig heeft...
Dikke knuffel  :-* :-* :-*
Hoop dat het verder wel goed met je gaat! Lang niet gezien hier.
#3148297
Jammer dat het niet gelukt is Pien... Geweldig wat jullie allemaal geprobeerd hebben, maar ja, als het niet gaat, dan gaat het niet. Ik hoop dat hij snel een heerlijk huis vindt!

@Martine: Heel dapper besluit om Freund / Brum niet in huis te nemen... Dikke knuffel  :-*
Door Martine-Tom
#3152282
Omdat Brum het zichzelf steeds moeilijker maakt door tegen elke kat op voorhand maar te gaan gillen waardoor de anderen hem echt niet leuk meer vinden, zowel Plien als ik niet meer het idee hebben dat dit tot een verdige situatie gaat leiden, en omdat er dan toch wat spoed bij zit, in overleg besloten dat Brum weer bij mij komt.
Hoe het verder gaat lopen, of ie kan blijven...daar kom ik gaandeweg wel achter, hij zit iig niet op een schopstoel en gaat alleen weg als het perfecte mandje voorbij komt.
Hij komt strakjes al :)
#3152293
Martine-Tom schreef: Omdat Brum het zichzelf steeds moeilijker maakt door tegen elke kat op voorhand maar te gaan gillen waardoor de anderen hem echt niet leuk meer vinden, zowel Plien als ik niet meer het idee hebben dat dit tot een verdige situatie gaat leiden, en omdat er dan toch wat spoed bij zit, in overleg besloten dat Brum weer bij mij komt.
Hoe het verder gaat lopen, of ie kan blijven...daar kom ik gaandeweg wel achter, hij zit iig niet op een schopstoel en gaat alleen weg als het perfecte mandje voorbij komt.
Hij komt strakjes al :)
:groupwave2: :groupwave2:

Dat wordt de rest van de dag gelukzalig knuffelen! Veel plezier met elkaar!
#3152312
Martine-Tom schreef: Omdat Brum het zichzelf steeds moeilijker maakt door tegen elke kat op voorhand maar te gaan gillen waardoor de anderen hem echt niet leuk meer vinden, zowel Plien als ik niet meer het idee hebben dat dit tot een verdige situatie gaat leiden, en omdat er dan toch wat spoed bij zit, in overleg besloten dat Brum weer bij mij komt.
Hoe het verder gaat lopen, of ie kan blijven...daar kom ik gaandeweg wel achter, hij zit iig niet op een schopstoel en gaat alleen weg als het perfecte mandje voorbij komt.
Hij komt strakjes al :)
Wat fijn voor Brum :-*. Ik hoop voor jou en voor Brum dat je het perfecte mandje nog tegen het lijf gaat lopen. Maar zo lang dat niet het geval is, zit ie vast heel goed bij jou :-*
#3152373
Weet je Martine, jou mandje is veeeeeel beter dan je zelf denkt! Ik heb al jaren een katzel die ik tekort doe. Ze is ooit 2 resp 3 dagen herplaatst geweest en blijkbaar is mijn zeer inperfecte mandje (te weinig aandacht en dus echt serieus te weinig) de beste voor haar (dat roep ik niet ff zelf dat is paar keer bevestigd).

Super wat jij doet of dat nu voorgoed zelf houden of de perfecte nieuwe mand is!!! Maar lieverd niet te veel aan jezelf twijfelen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door