Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3152381
Ik heb mijn lieverd vanmiddag naar z'n andere mama gebracht, hij ging meteen op onderzoek uit en toen lekker op de grond koekelen met z'n sigaar (kattenkruidspeeltje, helemaal lekgekauwd) en toen had ik het wel even te kwaad  :-X
Maar hij zit hartstikke goed bij Martine, dat vind ik zooo fijn!
En ik ben zooo blij dat ik die heerlijke druif een tijdje in huis heb gehad :smitten::smitten::smitten: en dat 'ie vannacht nog lekker bij me heeft geslapen :smitten:
Ik krijg net een foto van Martine dat 'ie weer op z'n ton zit bij haar voor het raam, zo heerlijk dat 'ie weer gewoon bij bekenden is en rust heeft  :) :) :)
#3152390
- pien - schreef: Ik heb mijn lieverd vanmiddag naar z'n andere mama gebracht, hij ging meteen op onderzoek uit en toen lekker op de grond koekelen met z'n sigaar (kattenkruidspeeltje, helemaal lekgekauwd) en toen had ik het wel even te kwaad  :-X
Maar hij zit hartstikke goed bij Martine, dat vind ik zooo fijn!
En ik ben zooo blij dat ik die heerlijke druif een tijdje in huis heb gehad :smitten::smitten::smitten: en dat 'ie vannacht nog lekker bij me heeft geslapen :smitten:
Ik krijg net een foto van Martine dat 'ie weer op z'n ton zit bij haar voor het raam, zo heerlijk dat 'ie weer gewoon bij bekenden is en rust heeft  :) :) :)
Mega lief wat jij voor het beestje hebt gedaan! :*

Sterkte met het afscheid!
#3152391
- pien - schreef: Ik heb mijn lieverd vanmiddag naar z'n andere mama gebracht, hij ging meteen op onderzoek uit en toen lekker op de grond koekelen met z'n sigaar (kattenkruidspeeltje, helemaal lekgekauwd) en toen had ik het wel even te kwaad  :-X
Maar hij zit hartstikke goed bij Martine, dat vind ik zooo fijn!
En ik ben zooo blij dat ik die heerlijke druif een tijdje in huis heb gehad :smitten::smitten::smitten: en dat 'ie vannacht nog lekker bij me heeft geslapen :smitten:
Ik krijg net een foto van Martine dat 'ie weer op z'n ton zit bij haar voor het raam, zo heerlijk dat 'ie weer gewoon bij bekenden is en rust heeft  :) :) :)
Je hebt het goed gedaan hoor! Maar als katten besluiten dat ze niet met elkaar door één deur willen, dan hebben wij mensen dat maar te respecteren. Waar het om gaat is dat Brum weer rust heeft nu, zonder soortgenoten om zich heen waarmee niet kan opschieten. Toch geweldig dat je het hebt geprobeerd, en ik denk dat Martine daar ook heel veel aan gehad heeft, dat jij je een tijdje over Freud hebt ontfermd.

Jij ook lekker genieten van de rust in huis nu. Zal wel even wennen zijn ook!
#3152399
Fijn dat jullie het zo met Freud konden oplossen.
Ze zeggen dat met tijd alles goed komt, maar als het niet klikt met katten, dan is dat hopeloos moeilijk. Met alle liefde van de wereld los je dat niet op.

Wij hebben wel succes gehad waar de katten het goed samen konden vinden en dan door een incident niet meer, dat was goed te repareren.
Maar als ze elkaar vanaf het begin niet mochten, en na 14 dagen nog niet, dan is het mij nooit gelukt om het te 'repareren'.
#3152600
Het is raar om te gaan slapen zonder een makke beer die vindt dat jouw plek zijn plekje is en gewoon blijft liggen zodat je hem even moet 'verhuizen', dan pas je sámen op éen plekje  :P
En raar wakker worden zonder geklets van hem...maar bij Martine zit 'ie hartstikke goed en volgens mij lijkt het al of 'ie nooit is weggeweest  :biggrin2:

Het is wel even wennen...morgen gaat de kamerdeur weer open en het halve luik erin (zodat Joep niet op de gang gaat lopen klooien) en mogen ze weer naar boven, kan er weer een andere poezel op een bed boven komen slapen ~ dat vonden ze altijd wel fijn  :)
Pom, die hier al bijna 2 jaar is gaat steeds kleffer worden, éindelijk komt 'ie op schoot en dat is ook wel weer erg leuk! Heeft niks met Brum te maken maar ik vind het altijd fijn als een best knorrige kat toch een knuffelbeer blijkt te zijn  :smitten:
#3152997
Mmmm Martine, wij zijn op zoek naar een herplaatspoes/ kater...
Heeft geen haast, we gaan begin oktober nog naar het WK agility in Italie.
Daarna is een lieve poes/ kater hier van harte welkom!!!

Tot 2 of 3 jaar geleden hadden we een kater hier in huis, hij is 19 geworden.
Nu dus alweer een tijdje zonder poes maar ik ga het steeds meer missen :'(
Het gepraat in huis, lekker op schoot liggen, je bed vrij moeten maken omdat je er anders zelf niet in past.
Ja ik ben echt overtuigd dat er hier weer een poes bijkomt!

Wij hebben te bieden.... druk gezin met 2 jonge kinderen (8 en 11 jaar) 3 honden en een pup op komst. Veel liefde, vers vlees uiteraard, kattenluik en de achterdeur die sowieso vaak openstaat, ruime tuin en verder mag hij/ zij ook daarbuiten komen. Rustige buurt.

Groetjes Simone
Door Martine-Tom
#3153002
siempie73 schreef: Mmmm Martine, wij zijn op zoek naar een herplaatspoes/ kater...
Heeft geen haast, we gaan begin oktober nog naar het WK agility in Italie.
Daarna is een lieve poes/ kater hier van harte welkom!!!

Tot 2 of 3 jaar geleden hadden we een kater hier in huis, hij is 19 geworden.
Nu dus alweer een tijdje zonder poes maar ik ga het steeds meer missen :'(
Het gepraat in huis, lekker op schoot liggen, je bed vrij moeten maken omdat je er anders zelf niet in past.
Ja ik ben echt overtuigd dat er hier weer een poes bijkomt!

Wij hebben te bieden.... druk gezin met 2 jonge kinderen (8 en 11 jaar) 3 honden en een pup op komst. Veel liefde, vers vlees uiteraard, kattenluik en de achterdeur die sowieso vaak openstaat, ruime tuin en verder mag hij/ zij ook daarbuiten komen. Rustige buurt.

Groetjes Simone
heb je een pb gestuurd...een mislukte en daarna werkte ipad beter mee :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3154700
Freud is naar zijn for ever home, Siempie en kids waren verliefd en het voelt zo goed dat ie gelijk verhuisd is, hij krijgt nu 3 hondenvriendjes en 2 mensenkindjes om mee te spelen, en 2 grote mensen als "blikopener" dus dat komt helemaal goed met die knul!

Siempie en gezin, onzettend veel plezier en geluk met Freubel, als ie eenmaal gewend is zal je merken wat een clown het kan zijn ;)

Het is hier leeg en raar, maar het voelt heel goed!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door