Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
#3147886
Gefeliciteerd Hanna, fijn voor je dat je weer werk hebt! Enneh.... veel succes! Ik doe ook klantenservice, maar alleen telefonisch (in 3 talen) en ik moet zeggen dat ik het erg zwaar vind...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3147912
Gefeliciteerd Hanna!
:D

(En vlgs mij had je je ID altijd sowieso moeten verlengen .... En de nederlandse prijzen gelden niet omdat je in belgie woont, bij het consulaat komt er nog een bedragje bovenop, om je vast te waarschuwen )
Door hannabelgje
#3147916
Ik weet uiteraard dat ik uiteindelijk mijn id had moeten vernieuwen. Maar gezien mijn financiële situatie was dat nu ff niet handig. Die dingen kosten voor "buitenlanders" 100 euro.
Gebruikersavatar
Door Kallista
#3147917
Lil schreef: Maar een Belg heeft toch een Belgische id die in Nl geldig is dan krijg je toch geen Nl id?
Een NL die in BE woont moet beiden hebben. Een geldige NL ID kaart en een BE ID kaart.
Regels zijn veranderd, vroeger ging dat enkel op het consulaat, maar ik zou eens bellen als ik jou was, er zijn plaatsen vlak aan de grens als Bergeijk meen ik (en vanaf volgend jaar was dat sowieso nog maar de enige optie) waar je als in het buitenland wonende NL een paspoort of ID kunt aanvragen.
Veel succes alvast in je nieuwe baan!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3147930
Kallista schreef: Een NL die in BE woont moet beiden hebben. Een geldige NL ID kaart en een BE ID kaart.
Regels zijn veranderd, vroeger ging dat enkel op het consulaat, maar ik zou eens bellen als ik jou was, er zijn plaatsen vlak aan de grens als Bergeijk meen ik (en vanaf volgend jaar was dat sowieso nog maar de enige optie) waar je als in het buitenland wonende NL een paspoort of ID kunt aanvragen.
Veel succes alvast in je nieuwe baan!
Bergeijk in ieder geval niet, dan had ik dat wel gedaan, staat op de pagina van consulaat of rvd waar dat idd kan in Nederland. Wel scheelt dat niks in kosten, moet je nog steeds dat duurdere tarief betalen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3147932
hannabelgje schreef: Ik weet uiteraard dat ik uiteindelijk mijn id had moeten vernieuwen. Maar gezien mijn financiële situatie was dat nu ff niet handig. Die dingen kosten voor "buitenlanders" 100 euro. Afbeelding
Ja erg he  :-X kunnen het zo duur maken als ze willen jij bent nl degene die verplicht is het te hebben
Gebruikersavatar
Door Kallista
#3147934
Kaio schreef: Bergeijk in ieder geval niet, dan had ik dat wel gedaan, staat op de pagina van consulaat of rvd waar dat idd kan in Nederland. Wel scheelt dat niks in kosten, moet je nog steeds dat duurdere tarief betalen.
Nee, dat is helaas zo, maar je hebt dan in ieder geval niet meer de ellende van parkeerplaats zoeken bij het consulaat,  en het autorijden daar naartoe wordt ik altijd niet zo heel vrolijk van ook  :-\
(En dan ben ik er inmiddels door de trials en trainingen her en der echt wel aan gewend over de ring van Brussel en Antwerpen te rijden)
Door hannabelgje
#3147936
Sinds vorig jaar kan het inderdaad in Bergeijk. Daar heb ik nu een afspraak staan voor komende donderdag. Het kan ook in Echt/Susteren maar daar duurt het langer.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3147940
hannabelgje schreef: Sinds vorig jaar kan het inderdaad in Bergeijk. Daar heb ik nu een afspraak staan voor komende donderdag. Het kan ook in Echt/Susteren maar daar duurt het langer.
Staat wel dat ze in bergeijk wel tot 30 euro goedkoper zijn dannin antwerpen  :) hopelijk klopt dat ook ! ;)
Gebruikersavatar
Door Kallista
#3147941
Nee, in de toekomst gaat dat niet meer op het Consulaat, ik was pas dit jaar nog en dat vertelden ze al dat dat op de oude manier helemaal ging stoppen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door