Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
#3147218
Wie woont er in Limburg of omstreken en gaat binnenkort richting Almere?
De hondenrolstoel van Taylor heb ik aan Dierenthuis Almere geschonken, maar ik kan daar voorlopig niet naartoe om 'm te brengen. Per post is het gewoon een te groot en ontzettend onhandig ding...

Dierenthuis heeft geen vrijwilligers hier in de buurt, dus ik dacht ik vraag het hier eens. Wie niet waagt, wie niet wint tenslotte. ;)
Laatst gewijzigd door Ruisje op do 03 sep 2015, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
#3147221
Als je een lijntje voor elkaar krijgt richting Flevoland (Dronten, Kampen, Harderwijk) dan kan ik hem daar wel oppikken en zorgen dat die in Almere komt. Mijn schoonouders wonen daar, dus kom er bijna wekelijks wel in de buurt.

Is er niet een eend lijntje van Limburg naar Harderwijk in de planning??
#3147237
choopy schreef: Als je een lijntje voor elkaar krijgt richting Flevoland (Dronten, Kampen, Harderwijk) dan kan ik hem daar wel oppikken en zorgen dat die in Almere komt. Mijn schoonouders wonen daar, dus kom er bijna wekelijks wel in de buurt.

Is er niet een eend lijntje van Limburg naar Harderwijk in de planning??
Ik kan niks vinden in de verzamelplaats. :-\
#3147433
Hope schreef: Op welke termijn moet dat? Manlief rijdt volgende week naar Den Ham. En naar Enschede. En hij komt ook elke week in Beek. En ook regelmatig in Apeldoorn.  :biggrin2:
Hoe eerder hoe beter. ;) Dat zou super zijn, Marloes! Ik ga de contactpersoon een mailtje sturen met de plaatsen en misschien woont er wel een vrijwilliger van Dierenthuis in de buurt.
#3147722
Van waar in Limburg? Mijn familie woont in Limburg dus ik ben daar heel erg regelmatig, zo ook dit weekend (Roermond).
Zelf woon ik in Lelystad; tenzij ik het zondags af kan geven bij dat Dierenthuis zou het wel prettig zijn als iemand anders het van Lelystad naar Almere mee kan nemen. :)
#3148222
Hope schreef: Nee, helaas!

Manlief gaat donderdag naar Den Ham Ruisje.
Excuses dat ik zo laat reageer. :-[ Druk, druk, druk en het lukt me ook niet de komende dagen naar jou te komen om de hondenrolstoel te brengen. Ook moet er dan een vrijwilliger een uur op pad om de stoel weer uit Den Ham op te halen. Hadden ze ervoor over, maar ik heb inmiddels een andere oplossing! Miet (nova) gaat naar de Bernerdag in Apeldoorn 12 september en de club had al een inzameling voor Dierenthuis, dus Miet neemt de hondenrolstoel die dag mee. Dierenthuis is die dag ook aanwezig. :)
Superbedankt voor je aanbod en meedenken!! :-*
Invisje schreef: Van waar in Limburg? Mijn familie woont in Limburg dus ik ben daar heel erg regelmatig, zo ook dit weekend (Roermond).
Zelf woon ik in Lelystad; tenzij ik het zondags af kan geven bij dat Dierenthuis zou het wel prettig zijn als iemand anders het van Lelystad naar Almere mee kan nemen. :)
Dankjewel voor je aanbod!! Zoals hierboven staat is het nu geregeld en voor alle partijen de makkelijkste oplossing. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door