Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cathelijn
#3146337
Je krijgt ook wel heel veel tegelijk te dragen  :-\ Ik vind dat jij na de 4 moeilijke jaren zeker 20 betere verdient!  :-*
Gebruikersavatar
Door chery
#3146407
Natuurlijk mag je even spuwen. Soms komt echt alles tegelijk. Heel veel,kracht gewenst voor alles...
Door Lizzy
#3146410
Het is ook best wel veel Ellen :-X

Ja, dan moet je af en toe wel je hart luchten :-*

Sterkte hee meis :-*
Door cj
#3146419
Nou als er 1 mag klagen dan ben jij het wel, en dan doe je het nog niet.
X Sas
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3146477
Ik sluit me volledig bij mijn voorgangers aan, en er wordt gezegd dat niemand meer voor zijn kiezen krijgt dan hij/zij kan dragen, maar dit is erg heftig! En dan mag/moet je af en toe je hart ff luchten voor het teveel wordt. Maar zo te lezen ben je een power vrouw en sla jij je er door heen. Hopelijk klaart de lucht heel snel!
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3146481
Wat een ellende alles bij elkaar. Ik hoop zo voor jullie dat er snel een zonnetje gaat schijnen.  :-* :-*
Door karin2
#3146484
Ik ken het gevoel dat alles te samen komt en niet lijkt te stoppen  :( (2014 was een jaar dat ze mochten schrappen voor mij ) veel sterkte !  :-*
en blijf vooral je hart luchten want er zijn velen die op je rekenen maar daarvoor moet je zelf sterk staan  :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door