Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sonja
#3144231
David heeft net achter mijn .aptop gezeten en nu ben ik de . kwijt. Je weet we. de . van .eo. Ik was de ? ook even kwijt, maar die heb ik weer terug gevonden. Nu de . nog. Dit typt best .u..ig.
Door Lil
#3144232
zit het knopje scheef erop? Je kunt de dopjes vaak loshalen, wel voorzichtig, want als je hem niet terug erop krijgt dan heb je nog steeds geen . eh l.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3144235
Lil schreef: zit het knopje scheef erop? Je kunt de dopjes vaak loshalen, wel voorzichtig, want als je hem niet terug erop krijgt dan heb je nog steeds geen . eh l.
Het he.e knopje was weg, net a.s de ?. Eerst vond ik de ? weer terug en die kon ik er gewoon weer op k.ikken. Nu heb ik de .-knop net ook weer terug gevonden, maar ik krijg 'm er inderdaad niet meer terug op.  >:(
Door Lizzy
#3144239
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ik weet helaas niet wat je moet doen om dit te verhelpen maar grappig is het wel :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3144250
keetje schreef: :)

Helaas weet ik helemaal niets van computers, maar geinig is het wel. :)
Nou, ik weet er we. een beetje vanaf. Maar gemo.d is gemo.d, vrees ik....  :-\
Door Lil
#3144253
Sonja schreef: Nou, ik weet er we. een beetje vanaf. Maar gemo.d is gemo.d, vrees ik....  :-\
Ik heb hier ook zo'n toetsenbord, ging er idd niet meer op. Gelukkig kost het toetsenbord dat ik fijn vind max 3 tientjes. Dus snel een nieuwe gehaald.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3144269
Lil schreef: Ik heb hier ook zo'n toetsenbord, ging er idd niet meer op. Gelukkig kost het toetsenbord dat ik fijn vind max 3 tientjes. Dus snel een nieuwe gehaald.
Maar dit is mijn .aptop, dus dat toetsenbord vervang je niet zomaar. Bovendien is dit een toetsenbord dat hier niet verkrijgbaar is. Is geen gewone qwerty, maar een Kroatische.
Door judith1967
#3144271
Ik mis inmiddels de  knopjes van de 1 en de i. :-[
Ik moet de i  en de 1 dus stevig indrukken,anders doen ze het niet.
Heb ze ook geprobeerd erop te plakken,maar dat werkt helaas niet. :(

:D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3144273
Ik ga 'm nu maar even uitzetten en dan zien of ik met enig aandringen, c.q. grof gewe.d die .etter er weer op kan zetten.
Door K&D
#3144274
Sonja schreef: Maar dit is mijn .aptop, dus dat toetsenbord vervang je niet zomaar. Bovendien is dit een toetsenbord dat hier niet verkrijgbaar is. Is geen gewone qwerty, maar een Kroatische.
Je kunt aan je lappietoppie gewoon een toetsenbord hangen. Dan doet ie het in elk geval weer met . . .
Door Lil
#3144277
Sonja schreef: Maar dit is mijn .aptop, dus dat toetsenbord vervang je niet zomaar. Bovendien is dit een toetsenbord dat hier niet verkrijgbaar is. Is geen gewone qwerty, maar een Kroatische.
ow r*k zeg!!!
K&D schreef: Je kunt aan je lappietoppie gewoon een toetsenbord hangen. Dan doet ie het in elk geval weer met . . .
dat wilde ik ook zeggen. Niet fijn hoewel... ik heb het om ergonomische redenen een hele tijd gedaan (en nu een gewone pc ipv laptop).
Maar ja ik zou bij een laptop ook willen dat het kreng compleet was en nu de l mist is het wel erg leuk om te lezen dat je schrijft:
Sonja schreef: Ik ga 'm nu maar even uitzetten en dan zien of ik met enig aandringen, c.q. grof gewe.d die .etter er weer op kan zetten.
;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door