Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
#3144832
Hier is de Backspaceknop kapot gegaan, die wil r ook niet meer op. Lastig hoor !! 
Door Mowgli
#3144964
Sonja schreef: Maar dan za. ik die in Kroatië moeten beste..en, vrees ik. Want dit is geen gewone qwerty.
Daar zijn toch vast wel webshops die naar Nederland versturen? Anders even op Ebay kijken (of doen ze daar in Kroatië niet aan?). Ik was twee jaar geleden zo dom een kop koffie over mijn Amerikaanse toetsenbord te gooien. Hier in Duitsland is daar dus ook niet aan te komen. Moest ik hem ook in nederland bestellen. Gelukkig had Logitech een leuke aanbieding (een toetsenbord die je onder de kraan kunt schoonmaken). Ik heb er voor de zekerheid meteen maar 2 besteld  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door May Linn
#3145044
Hier toen ook dat probleem gehad met de laptop van exvriend.
Ik heb toen op google gezocht en een programma'tje gedownload die de missende letter onder een andere knop kon zetten (1 die je dubbel hebt).
Dat werkte goed en zo hoefde we niks te sleutelen aan het toestenbord.
Geen idee meer hoe dat programma heette maar dat is vast te zoeken.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3145059
Ik heb met veel gepiel de toets er provisorisch weer op gekregen. Het typt wel niet lekker, maar ik krijg weer een l op mijn scherm!
Gebruikersavatar
Door Dian
#3145420
haha, David zal wel gedacht hebben: kunnen ze me ook geen LeL verkopen :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: 't Is een kerel naar mijn hart :smitten: :smitten:
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3145491
Dian schreef: haha, David zal wel gedacht hebben: kunnen ze me ook geen LeL verkopen :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: 't Is een kerel naar mijn hart :smitten: :smitten:
Maar zo mist hij natuurlijk ook de LoL!  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Dian
#3145495
Sonja schreef: Maar zo mist hij natuurlijk ook de LoL!  :biggrin2:
tja en Lekkers............ :g:  Geloof toch niet dat het zo'n strak plan was David :-* :-* :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3145509
Dian schreef: tja en Lekkers............ :g:  Geloof toch niet dat het zo'n strak plan was David :-* :-* :biggrin2: :biggrin2:
Nee, nou is ie de L*L.  ;D
Gebruikersavatar
Door Dian
#3145567
Sonja schreef: Nee, nou is ie de L*L.  ;D
;D ;D ;D ach de ziel, geef hem maar een .ekker stukje choco.a ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3145752
Dian schreef: ;D ;D ;D ach de ziel, geef hem maar een .ekker stukje choco.a ;D ;D ;D
Hij krijgt zo een .ekker g.aasje me.k!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door