Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3143571
Oh geen moeilijke, Tay  :smitten: :smitten: :smitten:. Heeft ook met de kleur te maken denk ik, ik heb een zwak voor (hmm, heb zelf 2 goldens, haha) zwarte / black and tan honden! En wat een uitstraling heeft hij.

Ik kan me voorstellen dat veel mensen Tessa kiezen inderdaad, heel zacht en lief. Winni... ;D, je ziet haar op de foto nog groeien!
#3143589
Tja keuzes keuzes....
Kwik kijkt het zachts, rustig en intelligent.
Kwek, joh hier ben ik, hallo! Duidelijk nog een jonge hond  :biggrin2:
Kwak, hoi wat gaan we doen!!!!
Vind ze alle 3 wel iets aantrekkelijks hebben hoor!
Mooiste vind ik Kwik, maar goed dat komt omdat ik bij duitse herder denk aan een bruine hond met donker masker, dus gewoon lekker stereotiep beeld  :biggrin2: met een rustige en waardige blik.
#3143674
Ze spreken me alle drie aan op hun eigen manier. Tessa is een klassieke schoonheid, maar ik vermoed dat de meeste mensen voor haar vallen door haar zachte, lieve, wijze uitstraling. Een beetje de mama die iedereen gewild heeft. Winni vind ik vertederend, zo'n opgeschoten slungeltje waar de verhoudingen nog niet kloppen en haar vachtkleur is ook wel wat voor mij. Tay vind ik een heel mooie hond, voor mij zo'n beetje het ideale uiterlijk en een leuke uitstraling.

Maw veel te moeilijk kiezen, doe mij maar alle drie.
#3143978
Dank jullie wel allemaal!
DJ en Doerak schreef: Oh geen moeilijke, Tay  :smitten: :smitten: :smitten:. Heeft ook met de kleur te maken denk ik, ik heb een zwak voor (hmm, heb zelf 2 goldens, haha) zwarte / black and tan honden! En wat een uitstraling heeft hij.

Ik kan me voorstellen dat veel mensen Tessa kiezen inderdaad, heel zacht en lief. Winni... ;D, je ziet haar op de foto nog groeien!
Ik heb een zwak voor wolfsgrauw, maar heb toen wel voor Tay gekozen ipv zijn wolfsgrauwe broertje  ;D
de Meiden schreef: Zoals je weet vind ik ze alle 3 mooi, maar wolfsgrauw heeft mijn voorkeur, daarom ben ik erg benieuwd hoe Winni als ze volwassen is er uit ziet, ik zie dat ze heel erg haar best doet om dit zo snel mogelijk te bereiken,  de schat... ;D ;D ;
Ze groeit idd echt hard, niet normaal. En dan te bedenken dat haar broertjes al 5 kilo zwaarder zijn, terwijl ze ongeveer even zwaar waren toen ze het nest verlieten. Ze lijkt qua karakter alleen echt vreselijk op haar moeder, ik had stiekem gehoopt dat ze een beetje de rust van haar vader zou krijgen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door