Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3142610
Anne in Duitsland schreef: Ik wil de DHL-meneer weleens zien die dit monster uit z'n bestelbusje moet wrikken. :biggrin2:
Oh ja, dat zou ik ook graag willen zien  ::)  :biggrin2: En daarna het beste dat ding retour sturen en het pakket door de DHL-meneer weer laten afhalen *duivel-emoticon*  :biggrin2:
#3142611
Ik heb zoiets gehad. De 2 buitenste dingen ongeveer met een loopbrug ertussen. Het middenstuk dus niet. Was een gruwelijk groot ding, wel veul goedkoperder trouwens. Mijn katten deden er toen niet veel mee en het ding is na 2 jaar zowat werkloos gestaan te hebben verhuisd naar het asiel. Die waren er super blij mee.
#3142612
keetje schreef: Ik heb zoiets gehad. De 2 buitenste dingen ongeveer met een loopbrug ertussen. Het middenstuk dus niet. Was een gruwelijk groot ding, wel veul goedkoperder trouwens. Mijn katten deden er toen niet veel mee en het ding is na 2 jaar zowat werkloos gestaan te hebben verhuisd naar het asiel. Die waren er super blij mee.
Dat lijkt me nou zo lullig: zet je daar zo'n peperduur klimrek neer voor je katten, kijken ze er met hun kont naar! >:( Ik zou uit protest zelf in dat ding gaan zitten, denk ik!
Door sella
#3142647
Ahum, dan moet ik de tuin bij de woonkamer trekken, waar laat ik zo een groot lel?
Kan het geen sieraad vinden.
Ik heb overal plankjes aan de muur uit een ver verleden dat we nog poezels hadden,die mag hij met liefde gebruiken, hij mag prinsheerlijk op alle kasten en de vensterbank liggen, stoelen, de bank niet verboden voor royal hignes, dan pas ik bij deze eh krabgedrocht.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door