Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3142275
Fenixjuh schreef: Jeetje wat erg.. :o :(
Ik vind het zo verschrikkelijk voor jullie, elke keer lijkt het weer beter te gaan, nieuwe hoop en dan toch weer zoiets verschrikkelijks  :'( Heel veel sterkte en beterschap voor de patiënt(jes)  :-*
+1  :-* :bigarmhug:
Door charmed
#3142659
Helaas niet, dank je! Hoop dat het nu een hele tijd goed zal gaan met beide. Het 2de mysterie van Prudence gisteren ook opgelost, ze is misselijk van de homeopathische middelen die de lever en nieren ondersteunen, omdat er meer afvalstoffen afgevoerd worden. Was al bang dat ze achteruit ging terwijl in haar bloed wel verbeteringen aan de ene kant te zien zijn, maar ook verslechtering aan de andere kant! Moest nu maar even stoppen met de homeopathie en dan kijken hoe het lichaam het oppakt!
*Lia* schreef: Jemig, niets blijft jullie bespaart. Heel veel beterschap voor je dametjes.
Door charmed
#3142660
Dank je, met zo'n hond moet je haar wel thuis verzorgen. Het is niet anders. Ze moeten zoveel hebben voor de stofwisselingsziekte, dat kan je niet aan een ander overlaten.
Borke schreef: Wat een toestand  :'(
Wel fijn dat je haar thuis kunt verzorgen, ik hoop dat ze snel wat opknapt, sterkte!
Door charmed
#3142662
Dank je, heb vannacht eindelijk eens goed doorgeslapen. Prudence is lekker met haar rug tegen de mijne gaan liggen, ze lag ook op de andere helft van mijn kussen met haar hoofd toen ik wakker werd.  :smitten: :sleeping: Lekker ding is het! Ook PHoebe heeft lekker geslapen en is nu van die jeuk af (ws. door de prednison)
bea schreef: Jeetje heel veel beterschap voor jullie alledrie
Door charmed
#3142665
Dank je, morgenvroeg is de neuroloog terug van vakantie, hij mailde mij al dat ik eerder moest komen dan de geplande tijd! Dus morgenvroeg weer vroeg op pad met de dames en dan alles doornemen. De patientenkaart ligt al bij hem zodat ie hem door kan lezen en op hem in kan laten werken!
frodo quin schreef: Oh neen, wat verschrikkelijk. Ik hoop dat er een oplossing komt voor hoe het nu verder moet. Veel sterkte en beterschap voor de zusjes.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door