Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3141944
[quote="constance.blokzijl"]
Vanochtend dan toch maar echt de hardloopschoenen aan gedaan en de eerste les met Evy gedaan... Hondjes mee, die waren net zo kapot als ik na 20 minuten.....
De rest van de dag dus een luie dag, toch veel te warm om iets anders te doen Afbeelding
[/quote]
Bij een voorspelling van 30° 20 minuten gaan rennen met je honden? Weet wat je riskeert! ::)
#3141954
[quote="Mini's 3-tal"]
Bij een voorspelling van 30° 20 minuten gaan rennen met je honden? Weet wat je riskeert! ::)
[/quote]
Was om 7 uur Afbeelding toen was het echt nog maar 17 graden, bovendien les 1 is totaal 9 minuten rennen en 11 minuten wandelen....
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3141955
Nou Eddie is doorverwezen naar de neurochirurg. Naast een nekhernia ook vergevorderde slijtage waardoor de zenuwen aan alle kanten bekneld zitten. Aan de kant van de hernia zal het wel weer "goed" komen, maar aan de andere kant niet. Neurologe zei letterlijk: "Dan ben je er weer voor een paar maand vanaf, totdat de tussenwervelschijf weer uit gaat puilen".

Hoewel operaties zo min mogelijk gedaan worden, lijkt het erop dat het in dit geval de enige langdurende (hopen we dan) oplossing is.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3141958
Getver Plien! Maar ja... elke paar maanden een nieuwe hernia schiet ook niet op!

OT: ik heb een pasje in mijn handen... Van de RDW... Met een kenteken erop... Van een motor  :P

Nog twee nachtjes slapen (nou ja... slapen...) en dan mag ik hem ophalen. En dan even een blokje om  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3141960
[quote="Ronald"]
Getver Plien! Maar ja... elke paar maanden een nieuwe hernia schiet ook niet op!

OT: ik heb een pasje in mijn handen... Van de RDW... Met een kenteken erop... Van een motor  :P

Nog twee nachtjes slapen (nou ja... slapen...) en dan mag ik hem ophalen. En dan even een blokje om  :biggrin2:
[/quote]

Dat klinkt leuk! Gefeliciteerd alvast met de neiuwe fiets  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3141965
[quote="Pauline"]
Als de motor een keer de weg naar Hengelo neemt, ben je welkom Ronald!  :-*

Heel veel plezier ermee en veel veilige kilometers.
[/quote]Oh, zeker weten Pauline!
Door eelke
#3141988
[quote="constance.blokzijl"]
Was om 7 uur toen was het echt nog maar 17 graden, bovendien les 1 is totaal 9 minuten rennen en 11 minuten wandelen....
[/quote]

Da's nog warm! Toen was het hier maar 13 graden haha, brrrr....!


Sterkte daar Pauline! Ik hoop dat t m gaat helpen.
#3141990
[quote="Ronald"]
Getver Plien! Maar ja... elke paar maanden een nieuwe hernia schiet ook niet op!

OT: ik heb een pasje in mijn handen... Van de RDW... Met een kenteken erop... Van een motor  :P

Nog twee nachtjes slapen (nou ja... slapen...) en dan mag ik hem ophalen. En dan even een blokje om  :biggrin2:
[/quote]

Klinkt goed Ronald, gefeliciteerd! :-*
En we verwachten natuurlijk wel een foto.

Heel veel sterkte voor Eddie Pauline. :-*
Door eelke
#3141994
Nog eens iets. Ben vandaag uit mijn broek gescheurd op mijn werk  :doh: nondekanonne helemaal vanaf kont tot aan knieholte. Kon ik tussendoor naar huis om een nieuwe terwijl ik daar helemaal geen tijd voor had.

En het ergste, ik weet niet zeker hoe lang ik er mee rond gelopen heb  ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3142000
[quote="eelke"]
Nog eens iets. Ben vandaag uit mijn broek gescheurd op mijn werk  :doh: nondekanonne helemaal vanaf kont tot aan knieholte. Kon ik tussendoor naar huis om een nieuwe terwijl ik daar helemaal geen tijd voor had.

En het ergste, ik weet niet zeker hoe lang ik er mee rond gelopen heb  ::)
[/quote]

Dat is er weer eentje hé  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3142005
[quote="eelke"]
Nog eens iets. Ben vandaag uit mijn broek gescheurd op mijn werk  :doh: nondekanonne helemaal vanaf kont tot aan knieholte. Kon ik tussendoor naar huis om een nieuwe terwijl ik daar helemaal geen tijd voor had.

En het ergste, ik weet niet zeker hoe lang ik er mee rond gelopen heb  ::)
[/quote]

Na aper. Lenny was eerst! En publique!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door