Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door judith1967
#3141964
:D :D :D :D
Geweldig filmpje

Dorian helpt mij ook met de was uit de wasmachine halen en wasknijpers die ik laat vallen,raapt hij weer op  :biggrin2:
Door monster
#3141985
Dit doet Lodi ook zo graag. Hij brengt zelfs een pak kippenpoten veilig naar binnen. Eieren heb ik nog niet geprobeert, maar hij vindt het zo leuk.
Door eelke
#3141986
de Meiden schreef: Geweldig toch, zo blij dat ze mee kunnen helpen, althans 2 van de 4, de andere denken het gaat goed zo en ik ben met pensioen.... ( oudje )
Er wordt heel wat gewassen zie ik, heb geen doosje met eieren voorbij zien komen.... de mondjes zouden er "zacht "genoeg voor moeten zijn... :) :)
Denk dat ze dat hier ook wel zouden kunnen, mits ze geen barfhonden zouden zijn  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3142036
Boodschappen is wat lastig, Charlie krijgt de krat niet uit het karretje. En ik denk ook dat het hem snel te zwaar is, dan valt ie voorover. We doen wel af en toe een koeriers-spelletje met dingen die niet zwaar zijn. En hij doet de electrische bediening van de deuren beneden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door