Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sonja
#3140943
- pien - schreef: >:( :'( :'( :'(
En wáár heeft dat ventje dat gedrag vandaan... ::)
Ja, ik ben geen kinderpsycholoog, maar daar is duidelijk iets mis gegaan.  :-\ Of dat zoiets aangeboren is, opvoeding of een combinatie van beiden? Geen idee. Ik hoop maar dat hij goede begeleiding gaat krijgen.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3140947
Heb nog even op de fb-pagina van de moeder van het meisje gekeken. Daar wordt alleen maar ach en wee geroepen en niemand vraagt haar waarom ze er zelf niet bij was toen haar kind met puppy over straat liep.
Er wordt wel heel veel afgegeven op de politie. Nu ben ik echt niet altijd fan van de politie, maar bij een kind van 5 kan de politie nu eenmaal wettelijk niet veel meer doen dan een melding doen bij jeugdzorg.
Laatst gewijzigd door Sonja op ma 03 aug 2015, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3140948
hannabelgje schreef: Ik ga er niet vanuit dat een kind van die leeftijd dat expres doet. Voor hetzelfde geld wilde hij de puppy laten zwemmen of wassen ofzoiets.
Hij schijnt iets te hebben gezegd van 'Nu is hij dood.' Maar in hoeverre zo'n kind beseft wat hij daarmee heeft gedaan?
Door Lizzy
#3140949
Sonja schreef: http://www.metronieuws.nl/binnenland/20 ... in-brabant

Een kind van 5 dat een puppy verdrinkt in een fontein.  :'(
Maar daarbij ook: Wie laat nou z'n dochter van 6 alleen met een puppy over straat gaan?

Ik ben er naar van. Dat arme hondje!  :'( :'( :'(
Ik las het. Het is verschrikkelijk :'( :'( :'(

Maar dezelfde vraag had ik, wie laat zijn kind van 6 nou alleen met een puppy naar buiten gaan?

Tja en de dader..... Ik heb meerdere jongetjes van die leeftijd gekend die op die leeftijd meer dan sadistisch waren tov dieren :-X. Dus ik moet het nog zien dat het kereltje het hondje wilde wassen of laten zwemmen ::)
Door keetje
#3140950
Er zijn hier weer alleen maar slachtoffers. Het kind dat het gedaan heeft, die moet ook geholpen worden, daar is iets mis mee. Het kleine meisje waar het hondje van was en het hondje.

Ik snap ook niet wie een kindje van 6 met een pupje laat lopen maar ik zie het hier in de buurt ook.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3140954
Mijn mond viel open toen ik het las.

Deze reactie van de moeder vind ik toch ook beetje apart:

"Wel vindt ze het vervelend dat de ouders van het jongetje geen wettelijke aansprakelijkheidsverzekering hebben, zegt ze. ,,Ik hoef dus niet op een onkostenvergoeding te rekenen. Dat is vervelend, want het hondje heeft me best veel geld gekost en ook het begraven of cremeren kost geld. Ik wil gewoon mijn dochter het liefst zo snel mogelijk een nieuw hondje cadeau doen om haar te troosten"

Wat zouden mij die centen kunnen schelen? En leer je je kind zo niet dat het 'maar' een hondje is en snel vervangbaar?
Door Lizzy
#3140957
KarenH schreef: Mijn mond viel open toen ik het las.

Deze reactie van de moeder vind ik toch ook beetje apart:

"Wel vindt ze het vervelend dat de ouders van het jongetje geen wettelijke aansprakelijkheidsverzekering hebben, zegt ze. ,,Ik hoef dus niet op een onkostenvergoeding te rekenen. Dat is vervelend, want het hondje heeft me best veel geld gekost en ook het begraven of cremeren kost geld. Ik wil gewoon mijn dochter het liefst zo snel mogelijk een nieuw hondje cadeau doen om haar te troosten"

Wat zouden mij die centen kunnen schelen? En leer je je kind zo niet dat het 'maar' een hondje is en snel vervangbaar?
:-X

Past in mijn beleving in het verlengde van je 6 jarige kind met een pup de straat op laten gaan.
Door Suzanne
#3140962
Ik heb in die trent ook gereageerd; dat het raar is dat kinderen van die leeftijd zonder toezicht buiten zijn EN dat het te zot is voor woorden dat het pupje door een jong meisje wordt uitgelaten.
Er waren maar verdacht weinig mensen die het met me eens waren.
Ondertussen kan ik mijn eigen reakties ook niet meer vinden; die zullen wel verwijderd zijn ;-((

Raar verhaal.. en dat is het!

Suzanne
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door