Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3141037
sella schreef: Microsoft zegt bekend probleem, is over in windows 10
Vreemd. Maar goed, als het probleem straks over is, is het meegenomen.
Door Mowgli
#3141038
Wij hebben Windows 10 nu als test op onze Surface Pro 2 geïnstalleerd, als het bevalt gaan de computers en mijn notebook ook naar Windows 10. je kunt trouwens ook weer makkelijk downgraden naar je vorige versie als Windows 10 niet bevalt (mits je de bootable recovery stick / dvd hebt gebrand).
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3141067
Hier ook sinds gisteren window's 10 geïnstalleerd en om heb er geen spijt van! Mijn laptop is stuk sneller en alle bestanden zijn behouden. Het is even wennen, maar als je het éénmaal onder de knie krijgt is het zeer fijn werken. Ondanks alle kritiek die er wordt gegeven over window's 10, heb ik in ieder geval geen klagen :).


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3141069
Had windows 7, heb nu windows 10, nog helemaal niks kunnen ontdekken wat niet werkt!
Dus onzin wat mij betreft dat verhaal over kinderziektes.
En laptop is ook veel sneller geworden, ik ga niet weer terug, ook al kan dat binnen een maand.  :)
Door Sultan
#3141078
Sinds vorig jaar september een nieuwe laptop met Windows 8.1. Wat een ongelooflijk onmogelijk programma.... Dus nu in afwachting van Windows 10 die is aangevraagd, gratis update. Veel slechter als wat we hadden kan het niet worden.
Door Lizzy
#3141087
Sultan schreef: Sinds vorig jaar september een nieuwe laptop met Windows 8.1. Wat een ongelooflijk onmogelijk programma.... Dus nu in afwachting van Windows 10 die is aangevraagd, gratis update. Veel slechter als wat we hadden kan het niet worden.
Wat vind je er onmogelijk aan?
Gebruikersavatar
Door kiara
#3141092
Hier ook de upgrade gedaan van 8.1 naar 10 veel beter en sneller, alleen al om af te sluiten was een crime met 8 nu weer gewoon net als bij 7 ik ben tot nu toe tevreden
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3141099
Lazy Garfield schreef: Had windows 7, heb nu windows 10, nog helemaal niks kunnen ontdekken wat niet werkt!
Dus onzin wat mij betreft dat verhaal over kinderziektes.
En laptop is ook veel sneller geworden, ik ga niet weer terug, ook al kan dat binnen een maand.  :)
Met kinderziektes bedoel ik dat bijna elke keer als er een nieuwe versie uitkomt, er na een week of wat een dikke bug in blijkt te zitten waar hackers/virusmakers op inspelen. Dan ben ik altijd blij als ik nog op oudere versies werk.
Door sella
#3141144
Ronald schreef: Vreemd. Maar goed, als het probleem straks over is, is het meegenomen.
Ik was goed boos, nieuwe laptop, vanaf dag 1 zonder alle apps die je installeert in de loop van de tijd.crashen. 10 keer op een dag. Zo boos, kreng gaat eruit!
Opnieuw geinstaleerd, schoon zonder alle toshibashit, he het gaat beter, tot je facebook opent, of een youtube filmpje in een mail leest.
Ik dacht prima, geen youtube tot er een fix is no problem.
Nog een keer schoon geinstaleerd, nu zelfs geen open office ect erop. En het gebeurt nog steeds. Er is ook een ticket ingediend bij de leverancier van de flaptop. Hij is 3 maanden oud. Ze zoeken maar uit hoe ze het oplossen. Of ze krijgen die flaptop om hun nek gevouwen.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3141152
Kaela schreef: Met kinderziektes bedoel ik dat bijna elke keer als er een nieuwe versie uitkomt, er na een week of wat een dikke bug in blijkt te zitten waar hackers/virusmakers op inspelen. Dan ben ik altijd blij als ik nog op oudere versies werk.
Ben ik niet bang voor, dichten ze zo weer met een update toch?
Gebruikersavatar
Door Dian
#3141195
ik heb 10 er ook op staan, werkt niet eigenlijk net als de andere windowsversies. Windows 8.1 startte ik altijd op via het bureaublad, die apps vond ik niets. Dat probleem is nu weg. Ik had al een app om op de oude manier windows 8.1 af te sluiten. Zit er nu standaard op. Wat plotseling, ongewild afsluiten betreft, daar had ik juist bij de vorige versie veel last van, het beruchte blauwe scherm. waarbij de laptop in 1x aangaf een fout te hebben en hoppa zomaar afsloot........ Bij windows 10 nog niet gehad, terwijl het er nu een kleine week opstaat.............. Ben tot heden niet ontevreden.
Door Anne in Zweden
#3141205
K&D schreef: Ik heb 7 en blijf daar nog wel ff. Als je 10 hebt zou ik wat instellingen aanpassen. ::) Ik heb de pest aan al die verzameldrift. Malle Pietje was er een kneus bij.
http://www.pcmweb.nl/nieuws/de-belangri ... ws-10.html
Ik kwam deze ook tegen: http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/ ... -warn.html

Nou is privacy + internet natuurlijk sowieso een onbestaande combinatie, maar toch. "We doen alleen de dingen waar de gebruiker toestemming voor geeft" - en die toestemming geef je waarschijnlijk automatisch wanneer je het programma in gebruik neemt...

Deze is trouwens ook leuk:

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/ ... .html  :biggrin2:
Door K&D
#3141217
Linkjes doen het niet maar ik kan me er iets bij voorstellen....gevonden...leuke verrassing voor z'n vrouw... :D
Whoehoe...lieverd...teken je deze papieren even? Over de alimentatie hebben we het nog wel. Doei.... :biggrin2:
Laatst gewijzigd door K&D op di 04 aug 2015, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door