Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3140968
Ramses1 schreef: Mooie pups stuk voor stuk, maar owowowowow Paars en Rood  :smitten: :smitten: :smitten:...

Oh Miik, wat een prachtige pups weer! Wat maak je me het weer moeilijk!
Gefeliciteerd meis!!!
Ga je nog een hondje erbij nemen?
Laatst gewijzigd door KarenH op ma 03 aug 2015, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
#3140994
KarenH schreef: Ga je nog een hondje erbij nemen?
Ik ben al twee keer verliefd geworden op een hondje van Miik.  ;D Gelukkig was de vorige een reu :)....
Een teefje zou ik er heel graag bij hebben maar Venna is natuurlijk familie dus een pup van haar gaat helaas niet 
Maar ik heb geen haast :)
#3141019
Bedankt voor alle reacties ! Ik ben er zelf ook weer heel erg blij mee :)

Om Ramses gerust te stellen. Zoals het er nu uitziet zijn de teefjes gereserveerd en is er alleen nog 1, misschien 2 reutjes beschikbaar... en ze wil geen reu ;)
#3141022
Danny schreef: Gaat er een pupje bij jou of bij het baasje van Venna blijven?
Het baasje van Venna twijfelt nog... en nee, helaas zal ik geen pupje zelf houden.
Doortje is nu 7 maanden oud en ehhh best een pittige leeftijd, dus dat zou niet verstandig zijn.
Maar ik ben wel met een echtpaar aan het overleggen om een teefje co-own te houden, zodat ik daar over een paar jaar weer mee verder kan. En er blijft een pupje bij vrienden van de hondenschool, dus die zal ik elke week wel zien :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door