Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TomsBorders
#3140581
het valt wel mee, aan de lichaamstaal is geen enkele vorm van agressie te zien wat inhoud dat ze het niet heel erg vinden, mogelijk is het zelfs getraind door de bezitter want echt gespeeld wordt er ook niet. De derde hond is vooral gefocused op de camera of de persoon erachter wat extra lijkt op opzet. maarja...
Gebruikersavatar
Door Sher
#3140588
Grappig, datzelfde filmpje heb ik ook al een keer gezien met ander commentaar. Toen stond er bij de die twee honden beiden de bal wilden hebben en dat de derde als vredestichter fungeerde.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3140608
TomsBorders schreef: het valt wel mee, aan de lichaamstaal is geen enkele vorm van agressie te zien wat inhoud dat ze het niet heel erg vinden, mogelijk is het zelfs getraind door de bezitter want echt gespeeld wordt er ook niet. De derde hond is vooral gefocused op de camera of de persoon erachter wat extra lijkt op opzet. maarja...
Ik kan hier wel in meegaan. Mijn eerste indruk was.....leuk kunstje.
Door petralita
#3140701
mijn eerste indruk was ook dat ze beiden de bal willen en niet los willen laten, de kans is zeer groot dat je bij loslaten de bal kwijt bent. (wellicht ervaring van de honden?)
daarbij hoeft een hond helemaal geen agressie te vertonen, soms kan geduld vele malen beter werken om te krijgen wat je wilt.
gezien de setting denk ik dat deze hond elkaar goed kennen en goed met elkaar overweg kunnen.

de derde is of idd vredestichter of wil profiteren van de situatie.

verder vraag ik mij af wat het geluid is wat je hoort....???

verder is het filmpje dermate kort dat je niet heel goed een conclusie kan geven.
Ik verwacht niet dat dit is aangeleerd.
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3140763
Sher schreef: Grappig, datzelfde filmpje heb ik ook al een keer gezien met ander commentaar. Toen stond er bij de die twee honden beiden de bal wilden hebben en dat de derde als vredestichter fungeerde.
dat had ik ook bedacht.
maar ik had ook het gevoel dat  twee die elkaar aanstaren zomaar konden uitvallen. Ik ben iets te wantrouwend blijkbaar
Door Lizzy
#3140768
Dit is een trucje. De honden hebben dit geleerd. Levert leuke filmpjes op. Dat is wat ik denk.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3140772
[quote="Fioon"]
dat had ik ook bedacht.
maar ik had ook het gevoel dat  twee die elkaar aanstaren zomaar konden uitvallen. Ik ben iets te wantrouwend blijkbaar
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door