Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3140549
Mijn poezen monster had een veld muis gescoord en liet hem liggen, toen keek eerst de Berner ( wat een kliko is maar bedacht der eigen) toen zag Missy de Sint het en dacht zo die is vers hap hap weg muis  :-X en zei was in Hoofddorp de grootste pruimdoos nu sinds ik hier woon niet meer.
Zijn er meer honden die dit doen? Stond zo verbaast dat ik helaas geen foto heb , maar ach de muis had je toch niet gezien met der grote mond  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#3140563
Ja hoor hele periodes hier bestaat het ontbijt uit zelfgevangen muizen. Veldmuizen niet vaak trouwens, die bijten nogal terug. :D
Gebruikersavatar
Door Sher
#3140565
Noortje heeft één keer tijdens een wandeling vijf muizen gevangen en opgepeuzeld en dan is ze nog aangelijnd ook.  :P
Door smulpaap
#3140566
Ja hoor , het begon op de leeftijd van 4 maanden en na 12 jaar is zelf gevonden veldmuis nog zalig  :D
Door zurca
#3140583
Tous vangt ze, Ziggy eet ze met smaak op....hoewel ze de laatste tijd pech heeft want Tous zijn smaakpupillen zijn veranderd en nu eet tie ze zelf op :biggrin2:
Door hamada
#3140594
Midget (kat) vangt barfhapjes en verstopt die in de tuin. Als ze binnen komt wil Joy meteen de tuin in waar ze de diverse bewaarplekken van Midget afloopt en al smakkend leeghaalt  :biggrin2:
Vorig jaar was er op vakantie in Zweden een massale muizensterfte (ze zijn er nooit achter gekomen waardoor, geen ziektes geconstateerd bij labonderzoek vanuit de overheid). Joy is veel aan de riem geweest, want ze dook echt op iedere mogelijke muis af. Ondanks voorzorgmaatregelen heeft ze er in die drie weken meer dan 10 te pakken gekregen en opgegeten. :-X En afpakken lukt niet, op dat soort momenten heeft dat schattige cavaliertje de kaken van een pitbull. :o
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3140646
Ik heb onze RR er ooit een zien verschalken.  :( 

Moyra zou wel willen, maar ik zit er bovenop dus het gebeurt niet.  :P  ;)
Door zurca
#3140704
kiara schreef:
Zouden honden het ook met ratten doen?
Als ik Ziggy haar d'r gang laat gaan zou ze ook de ratten die Tous ving (woelratten) opgegeten hebben maar dat ging mij net een stap te ver...
Door hamada
#3140705
Joy eet ALLES dus ook ratten 8)
En dat terwijl Sam en Spike nuffig om zo'n dood beest heen lopen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door