Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3139401
Hierbij een paar foto's van onze Mayla en Yesco  :smitten: :smitten:

Mayla (de bruine) is op 10 mei bij ons komen wonen; nadat Pezzo eind maart overleden was wilde ik graag een hondje erbij, 1 hond is geen hond tenslotte....  Via St. Dogsadoptionsnederland.nl is zij nu bij ons. Ze is ruim 10 maanden en al als jonge pup van straat gehaald. De dame die haar opving in Roemenië heeft haar ter adoptie moeten geven om ruimte te maken voor noodopvang voor andere honden.

Op 31 mei is Jeppe helaas ook overleden en gezien 1 hond geen hond is, heb ik op de website gekeken naar een hondje erbij voor Mayla, dat is Yesco geworden. Yesco is in april van straat gehaald en wordt geschat op bijna 2,5 jaar. Hij heeft een paar maanden in het asiel gezeten en is daar behoorlijk angstig geworden, hij was de kleinste en de underdog.
Hij is op 19 juli aangekomen op Schiphol, alwaar wij hem hebben opgehaald. Het was een echte bange poeperd, maar dit gaat langzaamaan steeds beter. Vanmorgen heeft hij voor het eerst zijn achterpootjes geveegd na het poepen  :P :P

In de bench na de wandeling:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eerste kennismaking op Schiphol:
Afbeelding
#3139406
Het is een heerlijk stel Nynke! Ik vind het zo leuk om te lezen dat ze jullie weer blij maken nu jullie Pezzo en Jeppe moeten missen!

Als je een nieuwe foto voor in je onderschrift wil, geef maar even een gil. Ik kan Jeppe en Pezzo daar ook in terug laten komen als je wil.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door